Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og hå! :)

Jeg tenkte jeg skulle refferere alle her til en fan side med forum osv som trenger mange aktive medlemmer! Den er ikke så utrolig populær enda, men det er derfor jeg "reklamerer" litt :p Ta litt tid og gå inn på fjernet og registrer deg på forum etc! :) trenger aktive medlemmer! ^^

 

Fjernet URL og navn på nettside. Ren reklame er ikke tillatt her inne uten videre, noe retningslinjene tydelig sier. - Odesseiron

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tjohei, er alle døde i denne tråden? :p

 

Men iallefall, nå har jeg også laget et brett og lagt det ut! Hadde vært kjempe kult om noen kunne hjerte det! Så hjerter jeg tilbake :)

 

Søk på andr3asb det er PSN id'en min, brettet heter "Trouble in Cardboard land"

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Eg trenger hjelp til et problem eg har. Eg rundet spillet for noen dager siden og tenkte at eg ville lage en bane. Det er vel det eg har sett mest fram til å gjøre i LBP. Eg trykker meg inn på månen og velger et sted. Eg trykker create, velger Blank level og kommer inn til en tom level. Eg tar opp popit-menyen for å begynne å lage, men det er alltså her probemet starter. Her finner eg 9 valg, men eg kan bare velge 5 av de <_< Det er Popit cursor, Customise Character, Stickers and Decorations, Text Chat og Try Again. Alt annet kan eg ikke åpne, og det er dette eg ikke forstår. Hvorfor går det ikke ann å trykke seg inn på de andre!? Eg kan vel ikke lage en bane med bare klistremerker! :(

Vis eg ikke kan lage baner blir spillet mer eller mindre bortkastete penger.

 

HELP ME!!!

Lenke til kommentar
Tjohei, er alle døde i denne tråden? :p

 

Men iallefall, nå har jeg også laget et brett og lagt det ut! Hadde vært kjempe kult om noen kunne hjerte det! Så hjerter jeg tilbake :)

 

Søk på andr3asb det er PSN id'en min, brettet heter "Trouble in Cardboard land"

 

Jeg kan hjerte deg og banen din ;) Skal se om jeg får det til senere ikveld. Og håper du kan hjerte tilbake?

 

PSN id er whaleybros777, og jeg har en bane som heter "The biggest Gift osv...", jeg husker ikke hele tittelen da jeg bare kopierte en bane fra en annen kis =)

Lenke til kommentar
Eg trenger hjelp til et problem eg har. Eg rundet spillet for noen dager siden og tenkte at eg ville lage en bane. Det er vel det eg har sett mest fram til å gjøre i LBP. Eg trykker meg inn på månen og velger et sted. Eg trykker create, velger Blank level og kommer inn til en tom level. Eg tar opp popit-menyen for å begynne å lage, men det er alltså her probemet starter. Her finner eg 9 valg, men eg kan bare velge 5 av de Det er Popit cursor, Customise Character, Stickers and Decorations, Text Chat og Try Again. Alt annet kan eg ikke åpne, og det er dette eg ikke forstår. Hvorfor går det ikke ann å trykke seg inn på de andre!? Eg kan vel ikke lage en bane med bare klistremerker!

Vis eg ikke kan lage baner blir spillet mer eller mindre bortkastete penger.

 

Problemet ditt er at du ikke har skiftet over til byggemodus . . Trykk start og velg byggemodus

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå ser det ut som vann er på vei snart. Men ikke bare det, vannet kommer med nye brett i en Pirates of The Caribbean pakke ser det ut som, trophies er funnet:

Media Molecule have finally listened. New trophies have just appeared for the game, indicating a follow-up to the epic Metal Gear Solid DLC Level Pack. Cast your precious eyes on the following water-based Trophies for the moment you platformer fans have been waiting for:

 

Bronze

 

* PIRATES OF THE CARIBBEAN Booty Master:

Collect all of the PIRATES OF THE CARIBBEAN Prize Bubbles

* Beast Slayer:

Destroy the KRAKEN Boss

* Ace Port Royal:

Ace Port Royal

* Ace Pirate Town:

Ace Pirate Town

* Ace The Frigate:

Ace The Frigate

* Ace Cursed Bay:

Ace Cursed Bay

* Ace The Kraken!!!:

Ace The Kraken!!!

* Tributary:

Publish a Level Using WATER

* Salty Dog:

Complete 20 Community Levels that use WATER

 

Silver

 

* The Bends:

Achieve a score of 7000 in the Diving for Treasure Survival Challenge

* HMS Interceptor:

Complete the race in Cursed Bay with at least 4000 Points left on the clock

 

So it seems that MM will be treating us soon to some Pirates of the Caribbean goodness. What better choice to go along with the new gameplay mechanic of water? I personally can’t wait, but downloading all the patches is bound to be a pain! Still, at least finally we’re getting some new levels for this gem of a game – I can’t wait to see how Media Molecule will be using water in the levels, but knowing them, it’s bound to be brilliant.

Kilde

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg har et par spørsmål angående LBP.

 

Hvis jeg kjøper LBP fra Videogamesplus, vil jeg da få norsk språk? Og er multiplayerdelen soneinndelt?

Jeg må nemlig bestille dette spillet på nytt etter at det gikk tapt under reparasjon av PS3, og må ha det før jul.

 

Ellers må jeg si at det ser kult ut med vann og flere nye originalbaner. Blir ikke rent få timer i jula som går med til dette :w00t:

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...