Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!


Paisley

Anbefalte innlegg

littlebigplanet.jpg

 

LittleBigPlanet forbløffet hele verdens spillpresse.

Spillet fra Media Molecule var et av de beste spillene som ut i fjor og spillet er nå rangert som et av de beste spillene som har kommet til ps3.

 

 

Format:

PS3

Sjanger:

Plattform

Utvikler:

Media Molecule

Utgiver:

Sony

Distributør:

Nordisk Film

Antall spillere:

1-4

Antall spillere online:

1-4

Åldersgrense:

Fra 7 år

Utgis:

05 November 2008

Anmeldelser

 

Regler for denne tråden:

- Hold dere til spillet, tanker,reaksjoner og egne meninger om dette spillet.

- Prøv å ikke gå off topic, eller trekke andre spill inn i tråden!

- Diskusjon hvor spillet kan fås billig, tas i "billige ps3 spill"/ "ps3 spill til under 300nok".

- Husk spoiler hvis det er f.eks tips til hvordan ace (runde) en bane (sikkert ikke alle som vil vite tipset!).

Jeg kommer til å be en moderator slette innlegg hvis de bryter disse reglene, dette er for at det skal bli mest mulig ryddig og jeg ønsker å beholde denne tråden!

Ellers kos dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gledet meg stort til dette. Har faktisk spilt det veldig lite. Tror ikke jeg har spilt det uten dama engang... Ble liksom ikke helt bergtatt, slik jeg trodde jeg skulle bli.

 

Edit: Det er for all del kult, men i små doser.

 

Er helt enig med deg der, etter at jeg fikk spillet, har jeg nesten ikke spilt! Aner ikke hvorfor, men det kommer vel en tid mot sommeren hvor jeg igjen får lysten! ;)

Lenke til kommentar
LBP treffer snart postkassa mi for den nette sum av 170 NOK. :D

Sykt billig!

 

Angrer nesten litt på at et annet eksemplar treffer min for 300 NOK i morgen...

 

Jaja, billig det også til å være norskt og helt nytt i plasten kjøpt på Finn.no :D

 

Heh.. Play.com? Er veldig lite penger for et såpass "nytt" spill :D

Sett det på Play.com til den prisen så er nok det ;)

Lenke til kommentar

Synes det er fortsatt mye som burde forbedres med LittleBigPlanet.. Det ene er den funksjonen på infomoon(?) der du ser "Play" "Create" og "Share" og det er bare en 0 over alle tre navnene? Er det slikt til alle? Eller er det bare meg?

 

Og spillingen over nettet er jeg heller ikke fornøyd med, lagger noe veldig og synes dette er rart siden jeg f.eks kan spille Battlefield Bad Company over nett helt uten lagg. Noen som har de samme problemene?

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er et helt genialt spill, jeg er av den typen som liker å konstruere å lage ting så dette spillet er midt i blinken for meg. Jeg kjøpte det på release og har spilt det masse siden det. Det beste med det er at det alltid er noe nytt fra en og annen kreativ sjel der ute, så det er et spill som du ikke blir like fort lei av som andre. Spør du meg så er dette det beste spillet på PS3 hittil.

Lenke til kommentar

Er et innkjøp som en ikke vil angre på, gøy fra starten av.. Nesten litt artig å tenke på at det er Harald Eia med stemmen :p skulle egentlig ikke tro det.

 

Klistremerker og kostyme er alltid fun :) Dessuten å plage folk som joiner online, finnes ikke bedre^^

Lenke til kommentar

Fantastisk gøy spill, har spilt det utrolig masse :) det er jeg som eier en ps3 maskin her i huset og den står på mitt rom så jeg har det meste ssom skulle vært sakt. Men så kjøpte min søster det, og hvordan kunne jeg si nei til at hun skulle få spille det? så nå er så og si hele familien innom rommet mitt titt og ofte for å spille det, enten det er all hemmelighet eller sammen med oss andre. Et spill for alle med andre ord :) Så nå er rommet mitt blitt en 2 stue i huset fremfor mitt soverom, de har til og med gitt meg et eget rom som jeg kan ha sengen på så de kan tilbringe mer tid her :p

Lenke til kommentar

LittleBigPlanet er eit genialt spel på mange måtar. Det er ikkje perfekt, og det er ikkje slik at eg spele det kvar dag, men det er eit spel eg mistenker eg aldri heilt vil gå lei av heller. Der er, for alle praktiske formål, uendeleg mykje innhald. :)

 

Om du berre skulle ha eit spel frå denne konsollgenerasjonen, ville dette ha vore det opplagte valget. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar
Og spillingen over nettet er jeg heller ikke fornøyd med, lagger noe veldig og synes dette er rart siden jeg f.eks kan spille Battlefield Bad Company over nett helt uten lagg. Noen som har de samme problemene?

 

Nei! Tror faktisk jeg aldri har vært plaget av lagging på dette. Kanskje fordi jeg har valgt mine medspillere med omhu. Det er forøvrig noe av det morsomste man kan spille online synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...