Gå til innhold

Play - A videogame Symphony 20. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg er mest skuffet over er at når et fult sympfoniorkester kommer så må de ta til takke med en råtten sportshall, dette er og blir lavmål.

Ble også selvsagt skuffet over lengden på konserten, tror ikke det var 1.5t musikk en gang. Fryktelig.

Men jeg skal gi dem en sjanse til om de kommer tilbake, for det lille som var å glede seg over (Zelda, Mario, Oblivion) var bra, men pålangt nær verdt 12t biltur t/r og overnatting + 500spenn i billett.

Skrevet
haha, ja det forklarer en del. Kjipt å måtte tømme hele lastebilen.

Ja, nå som jeg vet at de stakkars tsjekkerne som jeg har betalt 500 kroner til måtte gjøre det, så er alt bra igjen.

NOT

Det forklarer forsinkelsen gjør det ikke? <_< No need for spydige kommentarer.

Skrevet

Konserten varte i 1 time og 40 minutter, inkludert en 20 minutter lang pause og masse fjollete innslag. (sikkert 15-20min klapping og Mario som leverte noter..)

Skrevet

Konserten var kort ja, Laland, det har jeg ikke nektet for :) Men synes allikevel det som ble levert var god musikk. Synes det er synd å holde slike konserter i idrettshaller men men..

Skrevet (endret)
Konserten varte i 1 time og 40 minutter, inkludert en 20 minutter lang pause og masse fjollete innslag. (sikkert 15-20min klapping og Mario som leverte noter..)

Det er søren sylte meg sant det. Det innslaget med Mario var flaut og ubehagelig. Virker som de gamle menneskene som har arrangert konserten, tror alle spillere deler humor med treåringer.

Endret av Shicca
Ikke banne...
Skrevet

Det er søren sylte meg sant det. Det innslaget med Mario var flaut og ubehagelig. Virker som de gamle menneskene som har arrangert konserten, tror alle spillere deler humor med treåringer.

Fikk meg til å tenke på hvor patetisk Gullstikka er, det er jo på litt av det samme nivået.

Skrevet
Gamer.no treff? Få til noen dager i en høstferie elns. med konsoll-lan hadde vært skøy! :)

Så lenge det ikke blir for creepy :lol:

Skrevet
Gamer.no treff? Få til noen dager i en høstferie elns. med konsoll-lan hadde vært skøy! :)

Ja altså du har jo alltid fester osv, det er ikke noe problem. Men begivenheter som prisutdelinger og symfonikonserter er noe annet. Og denne typen samlinger skjer det veldig lite av. Se på hvor ofte fotballfans har noe å samle seg om for eksempel. Eller filminteresserte som kan gå på kino hele tiden og har flere store premierer i året.

Skrevet

Er det noen som vet om det har blitt utgitt en cd/dvd fra den forrige konserten som var i Norge? Jeg vet at det har blitt utgitt en fra en opptreden i Praha, men jeg er mer interessert i fra Lillestrømsopptreden. Mye pga. han som spilte på trommen under BF delen av konserten.

Skrevet
Er det noen som vet om det har blitt utgitt en cd/dvd fra den forrige konserten som var i Norge? Jeg vet at det har blitt utgitt en fra en opptreden i Praha, men jeg er mer interessert i fra Lillestrømsopptreden. Mye pga. han som spilte på trommen under BF delen av konserten.

Tviler sterkt på det, dessverre. De gidder nok ikke ta opptak under hver konsert, ihvertfall ikke utgi CD fra hver konsert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...