Joananas Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 haha, ja det forklarer en del. Kjipt å måtte tømme hele lastebilen.
Shicca Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Det jeg er mest skuffet over er at når et fult sympfoniorkester kommer så må de ta til takke med en råtten sportshall, dette er og blir lavmål. Ble også selvsagt skuffet over lengden på konserten, tror ikke det var 1.5t musikk en gang. Fryktelig. Men jeg skal gi dem en sjanse til om de kommer tilbake, for det lille som var å glede seg over (Zelda, Mario, Oblivion) var bra, men pålangt nær verdt 12t biltur t/r og overnatting + 500spenn i billett.
Keiseren av Grønland Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) haha, ja det forklarer en del. Kjipt å måtte tømme hele lastebilen. Ja, nå som jeg vet at de stakkars tsjekkerne som jeg har betalt 500 kroner til måtte gjøre det, så er alt bra igjen. NOT Endret 26. mars 2009 av Ramius
Joananas Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 haha, ja det forklarer en del. Kjipt å måtte tømme hele lastebilen. Ja, nå som jeg vet at de stakkars tsjekkerne som jeg har betalt 500 kroner til måtte gjøre det, så er alt bra igjen. NOT Det forklarer forsinkelsen gjør det ikke? <_< No need for spydige kommentarer.
Laland Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Konserten varte i 1 time og 40 minutter, inkludert en 20 minutter lang pause og masse fjollete innslag. (sikkert 15-20min klapping og Mario som leverte noter..)
Joananas Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 Konserten var kort ja, Laland, det har jeg ikke nektet for Men synes allikevel det som ble levert var god musikk. Synes det er synd å holde slike konserter i idrettshaller men men..
Matsemann Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Vel, man kan enten nyte det og få en god opplevelse. Eller som nordmenn liker: klage, syte og gjøre alt man kan for å ha det kjedelig. Your call.
Keiseren av Grønland Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Konserten varte i 1 time og 40 minutter, inkludert en 20 minutter lang pause og masse fjollete innslag. (sikkert 15-20min klapping og Mario som leverte noter..) Det er søren sylte meg sant det. Det innslaget med Mario var flaut og ubehagelig. Virker som de gamle menneskene som har arrangert konserten, tror alle spillere deler humor med treåringer. Endret 31. mars 2009 av Shicca Ikke banne...
Erik Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Konserten varte i 1 time og 40 minutter, inkludert en 20 minutter lang pause og masse fjollete innslag. (sikkert 15-20min klapping og Mario som leverte noter..) Det er søren sylte meg sant det. Det innslaget med Mario var flaut og ubehagelig. Virker som de gamle menneskene som har arrangert konserten, tror alle spillere deler humor med treåringer. Fikk meg til å tenke på hvor patetisk Gullstikka er, det er jo på litt av det samme nivået.
Keiseren av Grønland Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Vet, synd at når både gullstikka og play suger, sitter vi igjen med....ingenting. Ikke noe samler konsollspillere annet enn midnattslanseringer av spill.
Laland Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Gamer.no treff? Få til noen dager i en høstferie elns. med konsoll-lan hadde vært skøy!
Erik Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Gamer.no treff? Få til noen dager i en høstferie elns. med konsoll-lan hadde vært skøy! Så lenge det ikke blir for creepy
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 I det tilfelle bør det vere pålagt med installerte spill på HDD for alle med Xbox 360, bar sånn for helsa sin skyld
Keiseren av Grønland Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Gamer.no treff? Få til noen dager i en høstferie elns. med konsoll-lan hadde vært skøy! Ja altså du har jo alltid fester osv, det er ikke noe problem. Men begivenheter som prisutdelinger og symfonikonserter er noe annet. Og denne typen samlinger skjer det veldig lite av. Se på hvor ofte fotballfans har noe å samle seg om for eksempel. Eller filminteresserte som kan gå på kino hele tiden og har flere store premierer i året.
ShakyLuigi Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Er det noen som vet om det har blitt utgitt en cd/dvd fra den forrige konserten som var i Norge? Jeg vet at det har blitt utgitt en fra en opptreden i Praha, men jeg er mer interessert i fra Lillestrømsopptreden. Mye pga. han som spilte på trommen under BF delen av konserten.
Joananas Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Er det noen som vet om det har blitt utgitt en cd/dvd fra den forrige konserten som var i Norge? Jeg vet at det har blitt utgitt en fra en opptreden i Praha, men jeg er mer interessert i fra Lillestrømsopptreden. Mye pga. han som spilte på trommen under BF delen av konserten. Tviler sterkt på det, dessverre. De gidder nok ikke ta opptak under hver konsert, ihvertfall ikke utgi CD fra hver konsert.
Matsemann Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Play! på spotify. BF delen der er faktisk ganske god.
Erik Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Play! på spotify. BF delen der er faktisk ganske god. Fant den faktisk dagen etter at jeg var på det, det er så konge å høre på det når man spiller :rolleyes:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå