Gå til innhold

Do You Wanna be The Guy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
wtf jeg slitter på første bane. Help any1?

Skjul

Jeg kommer meg ikke opp, går går jo ikke å komme seg ned. Help?!

Du kan dobbelhoppe. Hopp, og så klikker du hoppeknappen en gang til rett før du faller ned igjen.

Skrevet

Dere må ikke gi opp nå folket :p Personlig tror jeg at jeg brukte lenger tid på å kjøre igjennom dette, enn jeg brukte på feks GTA IV. Litt morsomt i grunn. Trikset er; tålmodighet.

Står dere fast, bare post, så skal jeg se om jeg kan hjelpe.

Skrevet
Dere må ikke gi opp nå folket :p Personlig tror jeg at jeg brukte lenger tid på å kjøre igjennom dette, enn jeg brukte på feks GTA IV. Litt morsomt i grunn. Trikset er; tålmodighet.

Hvilken vei skal jeg gå i første brettet? Kommer jeg meg gjennom spillet uansett hvor jeg går?

Skrevet

Hvilken vei skal jeg gå i første brettet? Kommer jeg meg gjennom spillet uansett hvor jeg går?

Kort sagt, begge veier. Spillet er bygget opp av bosser, hvorav du må drepe alle for å komme deg til siste boss. Og retningene er som sløyfer. De ender begge opp i det rommet du starter i. Men på veien er det en 3-4 bosser (altså i hver sløyfe). Så hvilken retning du tar i starten er irrelevant. Selv valgte jeg eplene. Dette er den letteste av dem.

Men det jeg gjorde var å lage en savefil til hver sløyfe. Spillet fungerer litt slik at, når du har klart noe én gang, så klarer du det som regel igjen. Altså, har du runnet det én gang, er ikke de 2. gangen så veldig hard. Da du vet om alle hinder osv.

Skrevet

I dont wanna be The Guy, cause im The Man! :blink:

Sitter å spiller Lotr Conquest nå, så orker ikke å prøve noen andre spill, skal se senere.

Nesumar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...