Bata Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 DRITTSPILL Hakket før jeg løfta skjermen og kasta den fra verandaen i håp om å treffe noen og skade dem.
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Da jeg fant ut at man kan gå 3 veier i det første rommet så ga jeg bare opp. Ble ør i hoded bare ved tanken på alle de hemmelige rommene man kan gå til.
Frederick_ Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) wtf jeg slitter på første bane. Help any1? Skjul Jeg kommer meg ikke opp, går går jo ikke å komme seg ned. Help?! Endret 6. februar 2009 av Silo
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 wtf jeg slitter på første bane. Help any1? Skjul Jeg kommer meg ikke opp, går går jo ikke å komme seg ned. Help?! Du kan dobbelhoppe. Hopp, og så klikker du hoppeknappen en gang til rett før du faller ned igjen.
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 oh. nice Hehe. Faen så mange feller da Hehe, jupp. Jeg har gitt opp helt nå. De jevla eplene i bane 2 tok helt knekken på meg
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Dere må ikke gi opp nå folket Personlig tror jeg at jeg brukte lenger tid på å kjøre igjennom dette, enn jeg brukte på feks GTA IV. Litt morsomt i grunn. Trikset er; tålmodighet. Står dere fast, bare post, så skal jeg se om jeg kan hjelpe.
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Dere må ikke gi opp nå folket Personlig tror jeg at jeg brukte lenger tid på å kjøre igjennom dette, enn jeg brukte på feks GTA IV. Litt morsomt i grunn. Trikset er; tålmodighet. Står dere fast, bare post, så skal jeg se om jeg kan hjelpe. Hvilken vei skal jeg gå i første brettet? Kommer jeg meg gjennom spillet uansett hvor jeg går?
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Laster ned nå Challenge: Runde spillet uten og dø.
Frederick_ Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Du må ha runna det noen ganger før du klarer det Endret 6. februar 2009 av Silo
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nei, Jeg avbrøt nedlastningen. Tørr ikke. Blir veldig hekta på umulige ting. Endret 6. februar 2009 av lolidude
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Dere må ikke gi opp nå folket Personlig tror jeg at jeg brukte lenger tid på å kjøre igjennom dette, enn jeg brukte på feks GTA IV. Litt morsomt i grunn. Trikset er; tålmodighet. Står dere fast, bare post, så skal jeg se om jeg kan hjelpe. Hvilken vei skal jeg gå i første brettet? Kommer jeg meg gjennom spillet uansett hvor jeg går? Kort sagt, begge veier. Spillet er bygget opp av bosser, hvorav du må drepe alle for å komme deg til siste boss. Og retningene er som sløyfer. De ender begge opp i det rommet du starter i. Men på veien er det en 3-4 bosser (altså i hver sløyfe). Så hvilken retning du tar i starten er irrelevant. Selv valgte jeg eplene. Dette er den letteste av dem. Men det jeg gjorde var å lage en savefil til hver sløyfe. Spillet fungerer litt slik at, når du har klart noe én gang, så klarer du det som regel igjen. Altså, har du runnet det én gang, er ikke de 2. gangen så veldig hard. Da du vet om alle hinder osv.
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 I dont wanna be The Guy, cause im The Man! Sitter å spiller Lotr Conquest nå, så orker ikke å prøve noen andre spill, skal se senere. Nesumar
Laktampe Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Og jeg som trodde bonus-kartene på Portal var vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå