Flimmer Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har kjøpt GTA IV på steam, og finner ikke bruksamvisningen. Til PS3 følger det med en liten bok og et kart, men til PC ingenting. I spillet under menyen Controller er det forklaring for XBOX360??? Kan noen hjelpe meg?
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Er det noe spesifikt du leter etter? Om det er plakaten/kartet du er på jakt etter må du nok kjøpe spillet i butikk.
K_M_K Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Her har du manualen. Det ser ikke ut som om Steam har lagt ved kartet. Når det gjelder kontrollene så finnes det en annen meny i spillet, tror den heter "customize controlls", der du kan endre på kontrollene. Har fint lite bruk for bilder av en xbox360 kontroller...
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vi har en egen kategori for Grand Theft Auto. Tråden er feilpostet og flyttes til riktig kategori.
Flimmer Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Her har du manualen. Det ser ikke ut som om Steam har lagt ved kartet. Takk, jeg har 2 skjermer og liker å ha kart/ annen info på den ene skjermen og spillet på den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå