Gå til innhold

Need for Speed Shift, realismens inntog i serien?


Anbefalte innlegg

Som mange vet så har jo Need for Speed serien de seneste årene vært forbundet med action og arcade, flatt jern i svingen uten altfor store konsekvenser. Etter at Electorinc Arts kuttet "halve staben" og erstattet de med utviklere fra kjente spill hvor som GT Legends og GTR 2, spill hvor realisme og simulasjon var hovedfokus, er i allefall jeg optimistisk på at de engang for alle har forstått ønskene og ikke minst behovet fra oss forbrukere. Vi som fremdeles mener at Need for Speed Hot Pursuit og Porsche Unleashed var de beste spillene i serien.

 

Med det nylig annonserte Need for Speed Shift tror og håper jeg at dette blir bra, EA kan da ikke være ute etter å ødelegge dette navnet enda mer?

 

Regner med at Gamer.no kommer med mer info så fort de er tilbake på nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

har ikke så altfor store håp, men venter på demo før jeg egentlig vil si noe. ea har skuffet så mange ganger at når de sier legge om serien så tar jeg det med en tønne salt. se på hvordan pro street ble. der la de også om serien som de sa!

Lenke til kommentar
Håper de lager et spill som faktisk er verdt å kjøpe Need for Speed serien. Bring back Porsche Challange.

 

Birger :)

Du likte Porsche Challange du også ja? Jeg tenker på det hver gang jeg ser et bilspill.

 

Takk for at du skrev dette - nå skal jeg finne P.C. cden min og stappe det inn i pcen. :p

Lenke til kommentar
Du likte Porsche Challange du også ja? Jeg tenker på det hver gang jeg ser et bilspill.

 

Takk for at du skrev dette - nå skal jeg finne P.C. cden min og stappe det inn i pcen. :p

Tingen er vel at jeg aldri har spilt Porsche Challange i stor grad. Men har vel bare blitt bitt av basillen rundt at Challange var det siste brae Need for Speed spillet. Selv likte jeg Underground i stor grad.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...