Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Har vært Manchester United fan siden jeg var 11 dager gammel. Hadde faktisk rekord som yngste medlem i supporterklubben en stund, ble til og med nevnt i bladet. Helt til en fanatisk småbarnsfar meldte inn sin nyfødte drittunge... /ironi

 

Anyways, tror det bli en slitekamp i morgen mot West Ham. United vinner 1-0, Berbatov scorer i det 70. minutt. Frykter ikke tap, da Vidic har vært en bauta sammen med resten av forsvaret den siste tiden. Månedens spiller og manager utmerkelsene var fullt og helt fortjente for henholdsvis Vidic og Ferguson.

 

Går for ny PL seier her! Glory, glory Man United!

 

Fryktelig synd Portsmouth ikke holdt hele veien i dag, though.. Men men, ønsk heller seier for eget lag fremfor tap for andres ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fire år gammel var jeg da jeg fikk fotballkortet med Ole Gunnar Solskjær på. Vært United-supporter siden :D

 

Bodde mine første fire år i New Zealand, og der er ikke fotball større enn at jeg først hørte om det når jeg kom til Norge.

 

Tipper det blir tomålsseier mot Hammers. De seneste resultatene tyder på at det i så fall blir 0-2. Håper at vi går 90 nye minutter uten baklengs.

Lenke til kommentar
Uff, blir spennende med Tottenham - Arsenal imorgen (Er Tottenham Hotspurs fan).

 

Realistiske : Tottenham - Arsenal 2-2

Urealistiske/Håpet: Tottenham - Arsenal 4-0

 

Fyfy. som spurs fan så skal du vite at det ikke er S i hotspur ;)

Men ja, kan fort bli en spennende kamp dette her.

 

Vet :p bare skriver hotspurs noen ganger, når man er vant til å skrive spurs. Var en fyfy det. Bra du sa ifra ;)

 

Ja, det blir spennende.. Gleder meg til å se Robbie keane tilbake i riktig drakt igjen. Favoritt spilleren min.:D

Lenke til kommentar
Månedens spiller og manager utmerkelsene var fullt og helt fortjente for henholdsvis Vidic og Ferguson.

 

Vidic sin var fullt fortjent, da han i mine øyne er den eneste grunnen til at Mancs ligger på topp etter det svaket spillet i tiden fra jula til nå.

 

Synes dog Martin O'neill fortjener månedens manager i større grad enn SAF. Villa har prestert over all forventning, og har ikke tapt på 7(?) kamper meg bekjent.

Lenke til kommentar
Månedens spiller og manager utmerkelsene var fullt og helt fortjente for henholdsvis Vidic og Ferguson.

 

Vidic sin var fullt fortjent, da han i mine øyne er den eneste grunnen til at Mancs ligger på topp etter det svaket spillet i tiden fra jula til nå.

 

Synes dog Martin O'neill fortjener månedens manager i større grad enn SAF. Villa har prestert over all forventning, og har ikke tapt på 7(?) kamper meg bekjent.

11 om man teller med FA Cupen også ^^

 

Men ja, Aston Villa har imponert stort denne sesongen, og jeg har bestandig hatt sansen for O'Neill. Håper inderlig Villa tar Champions Leagueplassen fra Arsenal :p Unnskyld alle Arsenalsupportere, men jeg venter ikke trivelige ord fra dere heller ;)

 

Vil bare påpeke at jeg tippa riktig resultat i West Ham - United kampen, dog jeg bomma på målscorer og tiden scoringen kom. Anyways, det er godt nok for ett poeng, right? :p

Lenke til kommentar
Har selv vært Liverpool-fan så lenge jeg kan huske :) Har aldri tatt turen bort for å se en kamp, men det har blitt diskutert blant familien og vennegjengen.

Ble bestemt at jeg skulle over til Anfield med noen venner å se en kamp i februar i år, men noen av gutta dumpa ut :(

 

Nærmeste jeg har vært var Arsenal - Rosenborg (5-1) i desember 2004 på Highbury. Fantastisk stemning der! Vet det er bedre på Anfield B)

Lenke til kommentar

Tippe Score ligger nå i første post. Odesseiron, Nouse4aname og Anolop slo til med en riktig hver. Aerow tok jeg ikke med, ettersom han tippet sent på lørdagen. Best å være tidligere ute neste gang.

 

Ellers ble jeg fornøyd med dagens runde, United vant jo :) Herlig å se at Giggs fortsatt kan det.

Lenke til kommentar
Kan ikke si hvor overrasket jeg er jeg heller! Hadde virkelig ikke ventet dette...

 

Kan Jose Morinho komme tilbake da?? Han har vel så vidt jeg vet klaget litt på Inter i tillegg til at han har sagt han savnet England :rolleyes: Gøy å fått han tilbake da, han var jo en fargerik figur :lol:

Nei, nei, nei, nei. Mourinho skal til United den dagen sir Alex Ferguson bestemmer seg for at nok er nok! (Som er forhåpentligvis en god stund til ennå)

 

Men ja, dette blir bare dumt av Chelsea. Kanskje det har noe med spillerne å gjøre? Mest sannsynlig vil nok jeg tro.

 

Vil savne "Gene Hackman", selv om han var manager for en klubb jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...