Gå til innhold

Den sjuke Shaman tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel... jeg lvla 70-78 og er raid resto nå, klarte meg og klarer meg helt fint som resto når det kommer til questing. Man dør jo aldri, ev4r... Har hatt folk som har prøvd seg på en gank mens jeg sloss, og de dør! Hvis dem ikke er PvP-muti eller unholy DK that is, ret palas går fint ^^

 

Foretrekker langt på vei å knerte mobs på 6-8 sekunder fremfor å være PvP-klar om noen skulle finne på å pirke på meg. Kan ikke komme på en eneste gang noen har prøvd å prike på meg på level 80, faktisk.

Lenke til kommentar
Foretrekker langt på vei å knerte mobs på 6-8 sekunder fremfor å være PvP-klar om noen skulle finne på å pirke på meg. Kan ikke komme på en eneste gang noen har prøvd å prike på meg på level 80, faktisk.

 

Heldige deg! Det er en del folk som liker PvP i daily zonene på serveren min. Men jeg er litt enig det med kill raten, men det er bare noe man må leve med hvis man skal være healing specced når man gjør dailies. Man kan jo respecce før man gjør dailies, man da har man så mye penger at det ikke er stor grunn til å gjøre dailies (annet en rep).

Lenke til kommentar

Kanskje det blir PvE-Elemental her også, hadde glemt at vår lille retlol har blitt holy! ^_^

Men seriøst, Elemental ser smexy ut!

Jeg har lest et sted at "Dual-specs is coming with the next major patch/update" et sted, kan ikke gi source... Tror det var fra MMO-champ "blue-tracker" på Wotlkwiki.info for en stund siden.

 

Og det med at PvP er dank, er riktig på min battle group, Misery.

Lenke til kommentar
Håper egentlig at dual-specs kommer til å koste 1000g elns. Synes det blir forlettvint at folk bare kan switche mellom specs hele tiden. I bg; Elemental fullt kjør, blir skadet, heal ivei, elemental peis på.

Nå har jeg ikke lest så alt for mye om eventuelt dual-specs, men håper i alle fall at det blir litt mer arbeid å bytte enn å trykke på en knapp.

 

vel etter det jeg har sett kan man ikke bytte spec i Combat, Arena eller BG's

Lenke til kommentar
Håper egentlig at dual-specs kommer til å koste 1000g elns. Synes det blir forlettvint at folk bare kan switche mellom specs hele tiden. I bg; Elemental fullt kjør, blir skadet, heal ivei, elemental peis på.

Nå har jeg ikke lest så alt for mye om eventuelt dual-specs, men håper i alle fall at det blir litt mer arbeid å bytte enn å trykke på en knapp.

 

vel etter det jeg har sett kan man ikke bytte spec i Combat, Arena eller BG's

 

 

Og ikke during combat.

 

nevte jo at man ikke kunne bytte i combat

Lenke til kommentar

3.1.0 Patch-notes tatt fra MMO-Champion:

 

* Chain Lightning – now jumps to 4 targets but does less damage. We wanted to make the distinction between Lightning Bolt and Chain Lightning more clear.

* Storm, Earth and Fire – this talent now increases all damage done by Flame Shock, not just periodic damage.

* Spirit Weapons – now reduces all threat, not just melee threat.

* Unleashed Rage – reduced to 2 ranks, now also increases your critical strike chance with melee attacks by 1/2%.

* Totem streamlining: The Mana Spring and Healing Stream Totems have been combined. The Disease Cleansing and Poison Cleansing Totems have been combined.

* We are also working on giving Enhancement and Elemental more PvP utility.

 

Dette ser drit bra ut! Gleder meg ^^

________________________________________________________________________________

 

08.02.09 Jeg vil jo ikke poste 2 ganger på rad, så men jeg må for at denne skal komme på toppen igjen!

Endret av Fredy!
Lenke til kommentar

Har en shaman, som jeg levla opp 70 som alt når BC var på fære, har ikke no gear å snakke om. Men har lyst til å ha han som Resto, men hvordan specce og hvordan skal jeg queste med han som resto, greit tviler på at jeg dør, men dør mobsa...neeh:P

 

har på 70 alle poenga i resto, skulle sikkert hatt noen i elemental iallefall, men vært veldig greit hittil. har ikke gjort ett quest i northend, bare instances... så hjelp meg. vil ha en blanding mellom quests og instances:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...