Gå til innhold

Den sjuke Shaman tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tør påstå du tar det opp i feil tråd :)

 

Er det flere Elemental-shammies som likte forandringene i 3.0.8? :) Selv tusser jeg rundt i mest blått gear og dytter (avhengig av gruppe-komposisjon og bossfight) ut 2500-3000 dps.

 

Rekorden sålangt er andreplass i VoA-25 med 3070 DPS, 10.000 skade bak en survival-hunter.

 

Happy funtimes :)

Lenke til kommentar
Jeg sitter egentlig med et lite dilemma når det gjelder shammies.

 

Har tenkt til å lvle ny karakter, men er ikke sikker på om jeg vil lage en Druid eller Shaman. Noen som vil komme med pros and cons for begge classene?

 

Shamans er slit helt til lvl 40 etter min menig. Men det lille jeg har sett når jeg prøvde druid var at det også trolig ikke var så spennende fram til lvl 40ish.

Men druids er litt mer alsidige senere. Som shaman kan du DPS melee/ranged eller heale, mens druids kan DPS melee/ranged, heale og tanke. Men klassene er helt forskjellige, så det kommer an på hva du vil gjøre på lvl 80.

 

Som healer så tror jeg druids har litt flere knapper en bare CH og riptide/LHW, men jeg har ikke prøvd druids endgame så jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt om dem.

 

Har en resto shaman som er festlig nok, men det har nok mer med at jeg gjør 2 healers og en raid leaders jobb... alltid, selv i random PUGs..

Lenke til kommentar

Etter å ha levlet som Elemental gjennom Northerend og stort sett bare healet på level 70 tok det et par forsøk før jeg ble fortrolig med et resto-spec på level 80. I begynnelsen brukte jeg mest Chain Heal og Healing Wave, uten å ta så mye hensyn til Riptide og Lesser Healing Wave - nå holder det stort sett å holde Riptide gående på maintank og bruke Lesser Healing Wave for å spotheale, eventuelt bruke Chain Heal om det har mer for seg.

 

Når jeg vet hvor fort det er å gjøre quester som Elemental kontra Resto så orker jeg rett og slett ikke å gjøre dailies som Resto, jeg føler meg allikevel handicappet selv om det er bedre enn det har vært.

Lenke til kommentar
Windfury anskaffes vel på level 30? :) På 40 får man enten Dual Wield eller Stormstrike (vet ikke hva som er best, men vil anta det er Dual Wield som er tingen :))

 

Vil ikke Elemental være et viabelt alternativ som levlingmetode, igrunn?

bomma litt der ja :)

 

Når du får windfury i kombinasjon med dualwield og stormstrike, det er da vi snakker, jeg twinket min litt og da var oneshotting av mobs et vanlig fenomen :D

Lenke til kommentar
Når du får windfury i kombinasjon med dualwield og stormstrike, det er da vi snakker, jeg twinket min litt og da var oneshotting av mobs et vanlig fenomen :D

 

WF procs med stormstrike med DW på rundt lvl 41 blir litt one-shot ja! :lol:

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Når jeg vet hvor fort det er å gjøre quester som Elemental kontra Resto så orker jeg rett og slett ikke å gjøre dailies som Resto, jeg føler meg allikevel handicappet selv om det er bedre enn det har vært.

 

Vel... jeg lvla 70-78 og er raid resto nå, klarte meg og klarer meg helt fint som resto når det kommer til questing. Man dør jo aldri, ev4r... Har hatt folk som har prøvd seg på en gank mens jeg sloss, og de dør! Hvis dem ikke er PvP-muti eller unholy DK that is, ret palas går fint ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...