Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis det er bare ultra violent gameplay som er greia, og historien ikke er særlig å samle på så vet jeg ærlig talt ikke. skal ikke si at jeg bare spiller spill med seriøst bra historie, spiller det meste, men da ofte spill til en litt mindre penge. Tror folket her inne jeg hadde falt pladask om jeg hadde kjøpt det?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg syntes historien var knall. En fin avsluttning og. Du faller pladask skal jeg si deg!

Skrevet

Grafikken er ikke dårøig, men den er veldig lite interessant. Omtrent slik jeg forventet at den var, egentlig. Lite detaljer, litt firkanta og til tider svak. Så netopp en bygning eksplodere, og en diger vegg ble bare borte etter å falle litt bakover inn i bygningen. Jeg er ingen grafikkhore men det blir litt svakt.

Ellers har jeg ikke spilt spillet lenge nok til å komme med noen store tanker, men syns forløpig kontrollen virker litt tungvinn. Er nok en vanesak vil jeg tro, og gleder meg til den sitter bedre i hendene.

Skrevet (endret)

Er nok det eneste jeg ser på som gøy hvertfall. Free roam er etter min mening kjedelig. Hvertfall i den livløse byen.

Endret av Bebeluv
Skrevet
Men hvis det er bare ultra violent gameplay som er greia, og historien ikke er særlig å samle på så vet jeg ærlig talt ikke. skal ikke si at jeg bare spiller spill med seriøst bra historie, spiller det meste, men da ofte spill til en litt mindre penge. Tror folket her inne jeg hadde falt pladask om jeg hadde kjøpt det?

Historien er spennende og blir fortalt på en unik måte, kjøp spillet.

noen som har en ide om å hvordan å klare den event som heter Irony?

har brukt 1,5 time på den, får den ikke til....

Hva skal du gjøre?

Skrevet

Historien i Prototype er vel ikke direkte spennende. Flere tilfeller jeg lo av hvor dårlig skuespillet og historien er. Men selve gameplayet er så underholdende at det ikke betyr noe særlig.

Skrevet

Historien er spennende og blir fortalt på en unik måte, kjøp spillet.

noen som har en ide om å hvordan å klare den event som heter Irony?

har brukt 1,5 time på den, får den ikke til....

Hva skal du gjøre?

Jeg skal drepe 85 soldaer med sånn light tank, den tåler så inderig lite har 2 min på meg

Skrevet

Er det noen som har gjort oppdraget "Evade the military"?

Man kan enten banke dem opp eller løpe fra dem, men ingen av delene funker, respawner bare helikoptre rett rundt meg, så jeg får hverken drept alle eller stikki av... <_<

Skrevet (endret)

så, noen som har noe hint til

Supreme Hunter bossen, hørt noe om at militære kommer å hjelper, men når sånn ca.

?

Edit: Det var visst en bug, livet gikk nesten ikke ned og når det endelig gjorde det klikka spillet, det funker nå da. :)

Endret av Perrern
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det er litt vriene på starten ja, etterhvert får du dreisen på dem, og det blir litt mer gøy. Selv om de er pain in the ass.

Skrevet (endret)

Tok akkurat supremehunteren på båten, inni helvette så vanskelig den var. Folks taktikk om å bare kaste ting funker ikke hvis man spiller på normal og har halvparten av tiden.

Endret av Koukou
Skrevet

Tok akkurat supremehunteren på båten, inni helvette så vanskelig den var. Folks taktikk om å bare kaste ting funker ikke hvis man spiller på normal og har halvparten av tiden.

Musclemass + Armor funka greit for meg på normal.

Skrevet
Skal teste ProtoType nå snart. Hva bør man begynne med? Storyen?

Er nok det eneste jeg ser på som gøy hvertfall. Free roam er etter min mening kjedelig. Hvertfall i den livløse byen.

Byen er jo ikke livløs. I alle fall ikke når man kommer til det punktet at 80 % av befolkningen er infected. Da drar man ned til en hive og dreper de infectet og de veldig mange hunters som er der :D

Fy søren for et kult spill :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...