Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet det er spurt tidligere, men spør igjen - er det noen updates på grafikkmotor endringene? Noen kommentar fra FC angående dette i den senere tid?

 

 

Q3-Q4 2009

 

For updates ang hva som skjer i AO, ink engine. Les Fridays with Means, ligger under community corner på forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OMG!!!!!!!!!!!!!!

De oppgraderer altså ikke bare til DX9, men hele fuckings grafikkmotoren?!

 

Fy faen jeg er i 110! !!!!!

 

Når dette kommer ut skal alle spill til helvete av harddisken min, for her komme AO igjen!!

 

Edit : Roa meg ned nå phu.. Syns gamer burde lage en artikkel på dette her. Men trenger vel først noen screenshoots.. Damn, kan de ikke poste noen screenshots av det da? :D Faen å digg det blir, AO i AOC grafikkmotor... jeg tror jeg dauer!

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg har lest litt i tråden der, og det høres jo svært bra ut den løsningen her med tanke på kompetansen rundt Dreamworld som nå blir universal for selskapet. Det vil selvfølgelig ikke bli like "good looking" pga texturene blir vel ikke gjort noe med på kort sikt uansett. Hvis derimot gamle spillere kommer tilbake, så kan det hende FC investerer mer penger i å holde det gående, og oppgradere gradvis med den nye motoren ute. Dette er veldig *hvis* da...

 

Men om dem rekker en 09 lansering blir kanskje litt for mye å håpe på.

Lenke til kommentar

Den største og beste nyheten må jo være dette:

Our monitoring of the new servers at IPSoft suggests that all is going well and we are ready to proceed. After months of work and preparation Anarchy Online will be moved from Savvis to our new IPSoft hosts on Tuesday this week (May 26th). Downtime will be about 6 hours...but we will be coming uip on new machines. We have wanted this for a very very long time...that day is finally here!

 

IKKE MER SAVVIS CRAP!

Lenke til kommentar
Har vurdert å begynne å spille det her en stund.

Eneste grunnen til at jeg ikke har begynt enda er at det virker ganske avansert.

Er det det? :p

 

 

Hei

 

 

Anarchy Online er stort, jeg vil heller si enormt, vanskelig og har utrolig dype game mechanics.

Skill point systemet som brukes is spillet gir deg nesten grenseløse muligheter.

 

På en annen side når du mestrer spillet, så er det den mest utrolig følelsen :)

Eneste spillet som har mer dybde er EVE Online, og jeg spiller det med :p

 

Sist men ikke minst så er spill community ingame i AO meget bra, du vil alltid få svar på spørsmål, jeg bruker selv litt tid hver dag på å hjelpe nye spillere.

Spørsmål du har til spillet kan også stilles her på forumet, på side en av denne tråden er mine toons listed, det er bare å ta kontakt ingame dog jeg kan være vanskelig å få tak i til tider, jeg har alltid mye å gjøre ingame :)

Lenke til kommentar
Har vurdert å begynne å spille det her en stund.

Eneste grunnen til at jeg ikke har begynt enda er at det virker ganske avansert.

Er det det? :p

 

 

Hei

 

 

Anarchy Online er stort, jeg vil heller si enormt, vanskelig og har utrolig dype game mechanics.

Skill point systemet som brukes is spillet gir deg nesten grenseløse muligheter.

 

På en annen side når du mestrer spillet, så er det den mest utrolig følelsen :)

Eneste spillet som har mer dybde er EVE Online, og jeg spiller det med :p

 

Sist men ikke minst så er spill community ingame i AO meget bra, du vil alltid få svar på spørsmål, jeg bruker selv litt tid hver dag på å hjelpe nye spillere.

Spørsmål du har til spillet kan også stilles her på forumet, på side en av denne tråden er mine toons listed, det er bare å ta kontakt ingame dog jeg kan være vanskelig å få tak i til tider, jeg har alltid mye å gjøre ingame :)

Takker for et meget utdypende svar :)

Da blir det nok å prøve spillet i løpet av den kommende uken.

Lenke til kommentar

uh oh! klarte ikke å holde meg unna lengre, reactivated kontoen min idag, og kjøpte lost eden og den siste booster packen. Tenkte å starte heilt ny karakter, navnet blir Haradrel viss det ikke er tatt.

Men er veldig usikker på ka server og hvlken side eg skal spille på. Er en god gammel RK1 Omni gutt. :D

Noen som har lyst å vise en gammel noob inn i spillet igjen?

Lenke til kommentar
uh oh! klarte ikke å holde meg unna lengre, reactivated kontoen min idag, og kjøpte lost eden og den siste booster packen. Tenkte å starte heilt ny karakter, navnet blir Haradrel viss det ikke er tatt.

Men er veldig usikker på ka server og hvlken side eg skal spille på. Er en god gammel RK1 Omni gutt. :D

Noen som har lyst å vise en gammel noob inn i spillet igjen?

 

Kom på RK1! :)

Der spiller hvertfall vi som er mest aktive på denne tråden.

Jeg er også clan :D Er og i en utrolig ålreit org som du helt sikkert kan joine om du legger inn en application.

First Light heter den og det er tre andre norske med der også.

http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=433053

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar

På RK1 er Omni den nå mest folkerike faction, dette er i stor grad grunnet den siste store NW war vi hadde for 4 år siden, da Clan mistet alle sine towersites over ql150, en stor del Clan valgte da og reroll til Omni, en stor del PvP folk slutta og spille.

 

NW har stått stille siden det, vi har en stor krig siden da, den kom rett etter LE launch, grunnet Orbital Strike + Omni SB mechanics, var det umulig og ta tilbake sites, om noen påstår no annet så har dem serdeles liten forståelse for hvordan NW fungerer.

Nå 2 år etter den katastrofale innføringen av Orbital Strikes, har FunCom endelig tatt afære å endret OS til å ikke lenger bli sett på som et nyttig tool i Notum Wars.

 

Jeg jobber per dags dato med en håndfull knipe mennsker, rundt konstruksjon av ny Clan NW bot, eller rettere sagt gjenopplive Tnet under ny host, sommeren vil bli meget spennede for alle som driver med NW og PVP.

Dere vil titt og ofte se Spartans has gone to war, Darkempire has attacked x site denne sommeren ;)

 

Omni kan godt nok ha mere folk, men NW historie viser at få kan felle mange.

 

Så for de som skal prøve spillet og lurer på side, jeg vil si Clan hvis du vil oppleve mye fart og moro denne sommren :)

 

 

 

Darkempire aka Vizier aka Krypto aka Type2501

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...