Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jøss, hadde aldri trodd dette her......

 

jeg var beta tester og gikk jo lei før morroa i det hele tatt startet, men tenkte å gi det

another go (har vært igjennom det meste siden ultima online)

 

mange nordmenn online? noen som vil tippe?

Endret av yuizling74
Lenke til kommentar
jøss, hadde aldri trodd dette her......

 

jeg var beta tester og gikk jo lei før morroa i det hele tatt startet, men tenkte å gi det

another go (har vært igjennom det meste siden ultima online)

 

mange nordmenn online? noen som vil tippe?

 

På rk1 støter jeg på fler og fler hvertfall :)

Lenke til kommentar

Jaja, spiller AO avogtil for tiden jeg og. Har en 196 Keeper som heter Jorgzen, ellers litt alts her og der.

 

Befinner meg i Militia of Vindication på clan-siden, rk1, for tiden.

 

Spiller ikke mye, har vell fått en 10 levler de siste to årene ;)

 

Bare send en tell om jeg er online. :)

Lenke til kommentar

Heia, har spilt AO av og på i mange år nå. Mine chars inkluderer bl.a. en lvl 150 NM doc, 188 Engi, 219 fix, 173 froob MP samt diverse andre chars. Har ikke giddet å kjøpe den nyeste boosterpacken, fordi min 219 fix fremdeles har en del DB nanoer han ikke engang kan laste opp p.g.a. det bedritne oppsettet hans, og jeg har null inspirasjon til å gjøre noe med det, da docen er mye morsommere å spille med.

 

Jeg spiller på RK 2, så send en tell til Pyrisept (min doc) om dere vil teame i S10, som er det neste jeg skal gjøre så snart jeg har formattert og re-innstallert alt (både systemet og AO har gått som i sirup altfor lenge nå). For aliens og slikt blåser jeg i hvilken side du tilhører (er Clan selv). Sjekk også AO forumet for noen nye, smarte HUD additions.

 

De som ikke har spilt på en stund (hadde ikke spilt stort sett siden august i fjor selv) bør sjekke AO nå. Det har skjedd en del siden sist, både på godt og vondt.

Endret av Sugarbeats
Lenke til kommentar
Heisann AO-ere :)

nettop begynt å spille Soldier på Rk1 jeg, mitt navn er Hybroid.

trenger folk å spille med så skriv til meg ingame!

 

Noen tips til soldiers som er nyttige? har lest mange guides og fått litt forståelse på ting nå

 

Adder deg neste gang jeg spiller jeg! Har ikke så mye peil på soldier, men kan sikkert hjelpe med en del andre ting :) AO er hardt for nybegynnere(noe jeg i stor grad fortsatt vil kalle meg i dette kjempeomfattende spillet :p).

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar

AO-Universe: Guider, oppskrifter og forum

Auno: Informasjon om gjenstander og nanoprogram i AO

Clicksaver: Roll aldri missions uten et godt verktøy

MishBuddy: Et annet (og kanskje bedre) verktøy for å plukke missions

AOfroobs: God informasjon for gratis såvel som betalende spillere

 

 

Jeg sliter med elendig ytelse i spillet for tiden, og har lest en del om problemet, som består i at skjermkortet mitt (7800GT) ikke blir detektert av AO klienten, og dermed velger den et standard-sett med innstillinger som nesten ikke utnytter GPUen i det hele tatt. Fikk ødelagt et city raid her om dagen p.g.a. det. Det gikk noenlunde greit på bakken, men så snart vi entret skipet, falt FPS til 1-3 for meg og jeg måtte si fra at jeg ikke kunne fortsette. Teamet gikk i dass på grunn av det, og jeg tør ikke å si ja til invites inntil videre. Har prøvd mange forskjellige drivere, re-install av klienten og selv systemet, m.m. Det eneste som hjelper litt nå, virker å være en kombinasjon av noen RivaTuner-innstillinger samt en eldre Nvidia driver. Jeg kan dual-logge for å gjøre noen team missions uten større problem, men det er fremdeles ikke godt nok for krevende situasjoner med et team.

 

AO fungerte helt fint med dette systemet for et par år siden, hvilket inkluderer den siste grafikkoppdateringen fra Funcom. En dag (etter en patch) sluttet klienten simpelthen å se skjermkortet mitt.

 

Det går en egen tråd om dette problemet i AO forumet, og selv om Funcom ikke virker å være interessert i å hjelpe de som er berørt, gjør andre spillere en verdig innsats for å finne en måte å løse problemet. Til og med spillere med et 8800GTX eller bedre, opplever dette. Folk med Windows Vista opplever bl.a. mindre dør lag og raskere zoning i AO, og noen med en Windows 7 beta har rapportert lignende forbedringer i ytelsen.

 

Ellers oppgraderer jeg docen min i hytt og pine. Her er oppsettet hans for øyeblikket: Link til min docs Auno profil. Jeg jobber med å lage tre til av Spirit Infused Yottos Modified NCU. De er gode å ha, særlig med tanke på -crit og en mengde NCU. Ikke helt billige, men definitivt verdt pengene. Jeg skulle kanskje beholdt Ely Protector quirassen på overkroppen, men fant den snasne Paramedic's saken og bare måtte få den på. 3 mindre i nano cost, men mye bedre beskyttelse, Body Dev (docen min er en NM, tross alt) o.s.v. CDRene er der for litt soloing av og til, men som regel bruker han en Chalice eller et par O.E.T. Co. Jess (+20 i Int og Psy).

 

Jeg har muligens tenkt å oppnå 2s nano tick ved 150, noe som slettes ikke er umulig eller selv spesielt vanskelig. Han har så vidt jeg husker 690 Psychic nå, så det mangler ikke så voldsomt mye.

 

Hurra for re-perk NPCen ved Jobe! Helt herlig å kunne re-sette alle perkene hver andre dag :)

 

Edit: Sjekket profilen min igjen, og hadde glemt å bytte Waist symbianten tilbake til en implant jeg heller bruker der. Tror forresten den symbianten fremdeles ikke er å oppdrive i spillet, uansett.

Endret av Sugarbeats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...