Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Dette er en tråd jeg pleide ta en tur innom på "gammle" gamer.no eller da diskusjon.no sin tråd, var aldri stor aktiv men heller hjalp folk med svar fra tid til annen. Siden jeg likte så godt den gammle tråden, tenkte jeg skulle få opp en ny med engang.

Jeg elsket og lese alle spørsmålene fr00bs hadde, da jeg fikk glade flashbacks til 2001.

 

Jeg kan kanskje også introdusere meg, noe som kanskje gjøres best ved og liste opp mine toons.

 

 

Krypto 220 Engy

Ioone 219 Adv

Vizier 220 Soldier

Type2501 220 MA

Darkempire 218 Agent og nåværende main.

Empirelost 150 Crat

 

Jeg er og finne på RK1 i Spartans, og jeg er tidligere Org Leader for Avatars Reloaded

 

 

As requested! Her kommer en oppdatering med nyttige links:

 

AO Universe Guider til quests fra alle expansions, og tradeskill guides for det meste

AO Vault Samme type side som AO Universe

Auno Item database, nano lister for hvert enste prof, equipment config og mye mer.

VhaBot? Div plugins till bots, uten tvil siden å ta en titt på om du skal lage bots, bare pass deg for Vhab's Candy Van

Agg/Def Tool Her kan du regne ut hvor mye init du trenger for å holde et våpen 1/1 ved full def.

AO Wiki

Symbiant List Her kan finne ut hvem patterns og hvem mobs du må drepe, for å få det symbiantet du ønsker.

Market Watch Utrolig bra side som overvåker Clan, Omni & Neut shop channels for en rekke items.

ao.shadow-realm.org Shadowlands Garden Quests guide.

Breed Trickle Calc Her kan du se ability trickle på de 4 breeds.

Notum Wars War Watch Her finner dere de AO tower wars list og arkiv.

Arid Rift Kart Kart over Arid Rift.

AO Maps Skaff dere disse med en eneste gang, og gjør livet dere uhyggelig enklere på i Shadowlands og på Rubi Ka

TL5 Web Site Her finner dere masse info om TL5 twinking, PvP og Pvm.

AO fr00bs Info side til deg med fr00b account.

AO Lead Bot Calc Fått en Supple bot i et AI raid? lurer på hva slags QL armor du kan lage? Se her.

Nilan's AO Skillemu v3 Skill emulator program, lar deg planlegge toons ned til minste detalje

Endret av Darkempire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er det mindre folk som spiller AO?

 

 

RK1 er ganske lavt befolka sånn det er nå, RK2 ligger bedre ann der. Nylig ble default server valg satt tilbake til RK1, og jeg håper det hjelper :)

Ellers får man bare håpe at den ny grafikk motoren blir og hjelpe på alle serverne.

Lenke til kommentar

Var vel litt innom tråden på gamer.no jeg og, om ikke mye. Helt klart artig med en AO tråd hvertfall.

 

En liten introduksjon:

 

Boem 195 agent

Geseeff 165 NT

 

Og en god del lavere toons som jeg ikke gidder å liste en gang. Spiller stort sett bare Geseeff uansett. Finner meg på RK2 i "Devil Inside/Demon Inside". Spilt i en god del år. :)

Lenke til kommentar

Jeg spilte AO for en del år tilbake. Er ikke sikker på hva jeg har. :p Men tror jeg har en Shade (var det de het da, iallefall) på rundt lvl 80-100 på RK1. Har nesten litt lyst til å starte å spille igjen, men kjenner ingen som spiller det lenger, så vet ikke om det kommer til å skje noe. :<

Lenke til kommentar
RK1 er ganske lavt befolka sånn det er nå, RK2 ligger bedre ann der. Nylig ble default server valg satt tilbake til RK1, og jeg håper det hjelper :)

Ellers får man bare håpe at den ny grafikk motoren blir og hjelpe på alle serverne.

 

Noe status når denne nye grafikken kommer? Føler FC har dratt det ut over et år siden videon ble lansert?

Lenke til kommentar

Rart at folk spiller enda.

Når det er sagt, var shadowlands som ødela alt for min del. Shadowknowledge var skikkelig kjipe greier.

Vet det er bedre nå som man kan ta missions, men i begynnelsen måtte man jo vente på 1 mob, kverke den for å få mer rep eller hva det nå var, så man kunne få mest mulig xp ut av hecklers. Den som fant ut at det var gøy, må ha en hobby av å se maling tørke.

 

En annen ting de ødela var dette med implants og at man ikke kunne twinke seg inn i bedre utstyr. Mye av moroa var jo å se hva man kunne klare på sånn og sånn level. Få på seg quality level 200 våpen på level 112 f.eks. Det var tider det :)

 

Hadde de gått tilbake til AO føre Shadowlands og før de fiksa treatment dingsen, så tror jeg jaggu at jeg ville prøvd AO igjen. Savner det spillet sånn det var.

Lenke til kommentar
Noe status når denne nye grafikken kommer? Føler FC har dratt det ut over et år siden videon ble lansert?

 

 

Sånn det ligger ann nå er det snakk om Q3 2009, det var lenge snakk om en Mai lansering, men har blitt dytta litt.

Utover det så er det kun rendering motoren som blir oppgradert i første omgang, FunCom har nevnt character models så det er mulig vi får se noe forbedring der, relativt fort (fort som i FunCom fort). Personlig håper jeg på en texture overhaling også, selv om den nye rendermotoren vil gjøre underverker med de gammle texturene, så hadde noen ny med høyere oppløsning vært digg.

 

 

Vizier

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har akkurat starta med AO, er ganske lost i kompleksiteten men det kommer seg. Har levla til 20 idag i subway - men vi greide ikke abby, da. Spiller forresten på RK1

 

Hvem class spiller du? Jeg blir og finne i online i morgen på /tell Darkempire er du noe du lurer på er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Funcom har fikset loot table på newbie island, så nå dropper AI våpen igjen.

De har også lagt til ringer med stats, fixer armor og slikt. Bossene spawner også veldig kjapt nå!

 

Driver å farmer litt items, for å se hva som finnes.

 

Ah! Nice :) hadde helt glemt det jeg. skal testes ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Heisann!

Jeg er ny i AO. Er det noen spesifikke tips dere kan gi meg for at jeg kan komme godt i gang? Jeg har en lvl25 fixer.

Takker for all hjelp! =)

 

Ingame: warnemarsh

 

 

er du på rk1 eller rk2? når jeg kom tilbake til AO ifjor høst så starta jeg opp en fix for å få feeling for spillet igjen. selv om jeg har en highlvl (mp) må jeg si at jeg ELSKER fixere. du har rask tilgang til hele RK igjennom fgrid - lett å blitze mishes osv. min fix er 150 - bruker den som s10 twink, der inne er det gode peng å tjene oxo..

 

men har virkelig lyst til å lage enda en og lvle den til 220..

 

er du froob eller har du betalt for expansions? jeg spiller på RK2 - navnet er Dashey

Lenke til kommentar
Jeg spiller på rk1 og er en froob.

Skjønte ikke alt det du prata om, men høres ikke ut som det er negativt, så takk..!

 

mp - Meta-Physicist, en profession.

fgrid - Fixer grid, en grid som fixere har tilgang til(kan teleportere teammates også)

blitze mishes - Få et mission, springe gjennom mission lokale uten å drepe noen for å raskt få tak i det du skulle få tak i.

S10 twink - En "character" som er "twinket"(bruker bedre gear enn hva som er normalt, for å yte maksimalt) for Sector 10(alien område).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...