Gå til innhold

Snustråden v1.(VIKTIG: Regler og Bakeguide i førstepost)


Gjest Slettet+981287349

Hva snuser du mest ?  

1 stemme

  1. 1. Snustyper:

    • General
      24
    • Ettan
      4
    • Skruf
      15
    • Catch
      1
    • Nick and Johnny
      2
    • Röda Lacket
      1


Anbefalte innlegg

Holder meg til Skruf sterk stort sett. Synes general begynner å renne altfor fort.

 

Nja, jeg pleier å legge inn en snus i det jeg setter meg på toget på vei til jobb. Holder nesten hele veien til Oslo, og det er ikke ille med tanke på at togturen er to timer ;)

Da snakker jeg så klart om porsjon. Bakesnus ga jeg opp for 10 år sida omtrent.

 

Er i en nedtrappingsfase nå, og har ikke snusa på en ukes tid. Før det hadde jeg en helg hvor jeg snusa en boks vanlig general porsjon og en boks med Maxi porsjon på litt over et døgn - etter å ha hatt pause på to uker. Snurrete ja. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangler mange alternativer, men de kan kanskje dekkes med alternativet "Annet".

 

Ikke noe problem for min del da jeg foretrekker Ettan, men i skrivende stund inneholder lomma mi en boks med Grovsnus (foretrekker denne fremfor General, men sliter med at den blir tørr ganske fort) og en boks med Tiedemanns Blå. Tidemanns har jeg ingen spesielle preferanser ovenfor, men synes det er deilig å prøve litt forskjellig for variasjonens skyld :)

 

Vil gjerne også få inn "Whiskey Probe" i lista, da dette er en jeg er stor fan av. Desverre er det sjelden jeg er over grensa for å handle inn mer. Den har en god smak, men begynner å lukte hest eller stall når den begynner å bli tørr :S

Lenke til kommentar
da jeg snuste startet jeg med skruf grønn, noe som gikk dårlig. likte ikke smaken i det hele tatt ..

etter 2 bleier klarte jeg ikke mer og brukte catch lakris i en mnd's tid men ble nødt og og bytte pga jentesnus :p men greit til og venne seg til det/kose snus.

 

Etter ca 1 mnd gikk jeg sakte men sikkert over til skruf grønn og vendte meg til smaken.

gikk også etter verdt til skruf stark. ettersom jeg syntes denne smakte bedre en orginalen. .

 

Har vært snusfri i ca 1 mnd nå etter en hendelse hvor mor og far fant det ut på den værste måten (de HATER slikt)

så ble til at jeg "sluttet"

 

men vurderer sterkt og starte igjen, det demper søtsuget mitt .

 

 

da var jeg back on track jeg. .

pån igjen med skruf nå .. .

Lenke til kommentar

Når jeg begynte hev jeg meg rett på Skruf prosjon, noe jeg kanskje ikke burde ha gjort. Værre kvalme har jeg ikke opplevd på lenge, og smakstilsetningen som minnet noe om sitron/noe syrlig har brent seg inn i skallen som et grusomt minne.

Har nå gått over til general porsjon, vet ikke om jeg tør å begynne på løssnus :p

Lenke til kommentar
Bare jeg som snuser General Ekstra Sterk her? :blink:

 

Det hender, men er neppe mer enn en boks i måneden av den her i huset.

 

Skal jeg ha porsjonssnus så velger jeg ofte Götaborgs Rapé eller Catch Ecalyptus. Men som kjent; forandring fryder, så General sterk og General ekstra sterk er i handlekurven en gang i blandt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...