Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

the_sacrifice_poster_img.jpg

 

5. oktober kommer endelig The Sacrifice ut til både Left 4 Dead og Left 4 Dead 2.

 

In "The Sacrifice" for Left 4 Dead, gamers receive the complete Sacrifice campaign with maps playable in Campaign, Versus, and Survival. There are 5 new achievements, a new style finale and plenty of places for devastating Hunter pounces.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du? DLC`en er tilgjengelig på dag 1 til begge spillene. Eneste forskjellen er at man i LFD1-DLC`et ikke kan ta i bruk melee-weapons naturligvis. Ellers er det gangske det samme. Usikker på om du kan bruke de "nye" våpna fra LFD2 i LFD1-DLC`et.

 

Gleder meg til DLC`et på tirsdag. Blir nok garantert det første jeg gjør på tirsdag, å kjøpe meg DLC`et da jeg står opp. Satser på å få unnagjort achievementene fort.

 

Her er achievementene for DLC`et:

 

Kill Bill

Have Bill sacrifice himself for the team.

 

Sacrifizzle

As a Special Infected, incap someone who is trying to sacrifice themselves.

 

Supreme Sacrifice

Complete "The Sacrifice".

 

Chaos Generator

Have all 3 generators running at once in "The Sacrifice" finale.

 

Barrel Rolled

Kill a Special Infected with an exploding barrel.

 

Lenke til kommentar

@Maury: Både AltF4 og Gal_Ape sier de skal spille gjennom kampanjen, først i Left 4 Dead (1) Det er vel det samme hvilket spill man spiller den gjennom i?

 

Ang. meeleevåpen i L4D: Zoey gir et sverd til Louis rundt 0.23 inn i videoen. Har også lest at de skal få muligheten til å bruke alle vånene som finnes i L4D2 :)

Lenke til kommentar

Jeg vil spille gjennom denne i Left 4 Dead rett og slett fordi det (for meg) er en ekspansjon til det spillet først og fremst, og mest en bonus at det er til L4D2 også. Regner med at L4D2-versjonen har L4D2-våpen og spesialinfiserte og dermed gir en litt annen opplevelse.

 

Etter litt "research":

 

For Left 4 Dead 2, gamers receive “The Sacrifice” campaign and L4D1’s “No Mercy” both playable with the L4D1 Survivors. Each campaign is playable in Campaign, Versus, Survival, and Scavenge modes and both feature the Left 4 Dead 2 Special Infected, items, and weapons. Yes, Zoey with a chainsaw!

 

Gleder meg i hvert fall til å prøve No Mercy i L4D2 - tenk dere den finalen med charger og tanks!

 

Valve har forøvrig kunngjort at begge spillene kommer til Mac i oktober.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Faen for en drittjobb Valve har gjort denne gangen.

 

Dette DLC`et er fakkings ikke mulig å spille ordentlig. Det er fullt av bugs, og du faller igjennom flere steder det er ikke noe hull eller høyde ned. The Passing var ikke slik, men når de gir ut The Sacrifice, så er det fullt av bugs. Greit at du kan slippe disse problemene hvis du spiller lokalt, men de fleste spiller jo LFD med venner. DETTE ER JÆVELA AMATØRISK GJORT. DLC`et her skulle vært gratis på Live, med tanke på hvor halvgjort dette DLC`et er fra Valve sin side.

Lenke til kommentar

Faen for en drittjobb Valve har gjort denne gangen.

 

Dette DLC`et er fakkings ikke mulig å spille ordentlig. Det er fullt av bugs, og du faller igjennom flere steder det er ikke noe hull eller høyde ned. The Passing var ikke slik, men når de gir ut The Sacrifice, så er det fullt av bugs. Greit at du kan slippe disse problemene hvis du spiller lokalt, men de fleste spiller jo LFD med venner. DETTE ER JÆVELA AMATØRISK GJORT. DLC`et her skulle vært gratis på Live, med tanke på hvor halvgjort dette DLC`et er fra Valve sin side.

 

Spel på PC, då.

Lenke til kommentar

Litt skuffa over hvordan The Sacrifice var til l4d1.. Kort og relativt kjedelig ( spilte med boter da, kanskje meninga endres når jeg skal spille med noen venner i helga ) Hadde egentlig forventa meg litt mer utav det hele, egentlig. Så ble jeg også litt skuffa da det ikke var no melee våpen. Teaseren viser jo at de plukker opp en katana og noe annet(?)

Jaja.

Lenke til kommentar

Faen for en drittjobb Valve har gjort denne gangen.

 

Dette DLC`et er fakkings ikke mulig å spille ordentlig. Det er fullt av bugs, og du faller igjennom flere steder det er ikke noe hull eller høyde ned. The Passing var ikke slik, men når de gir ut The Sacrifice, så er det fullt av bugs. Greit at du kan slippe disse problemene hvis du spiller lokalt, men de fleste spiller jo LFD med venner. DETTE ER JÆVELA AMATØRISK GJORT. DLC`et her skulle vært gratis på Live, med tanke på hvor halvgjort dette DLC`et er fra Valve sin side.

 

Du kan trøste deg med at det i løpet av et par dager har kommet en oppdatering.

 

Det er ikke opp til Valve at DLC på XBOX koster penger, det er opp til Microsoft.

Er det noen som har et bevis på dette? Det er ikke for at Valve bruker dette som en lokkemat til sin egen tjeneste steam altså?

 

Blitt nevnt opptil flere ganger, og når Portal 2 nå kommer til PS 3 vil det være sammen med Steamworks, med andre ord gratis oppdateringer på PS 3 også. så nei, det er ikke for å pushe Steam men fordi Microsoft nekter å la spillutviklere oppdatere spillene sine gratis over Live. Den aller første DLc'en til Left 4 Dead var gratis på Xbox 360 forsåvidt.

 

Litt skuffa over hvordan The Sacrifice var til l4d1.. Kort og relativt kjedelig ( spilte med boter da, kanskje meninga endres når jeg skal spille med noen venner i helga ) Hadde egentlig forventa meg litt mer utav det hele, egentlig. Så ble jeg også litt skuffa da det ikke var no melee våpen. Teaseren viser jo at de plukker opp en katana og noe annet(?)

Jaja.

 

Alle nye maps (altså de som ikke har vært med fra spillet originalt) har vært kortere enn de vanlige kampanjene. Det har sikkert noe med filstørrelse, hvor lang tid det tar å balansere en hel kampanje og så i tillegg balansere det på nytt for Versus.

 

Meleevåpen er i L4D2, følgelig må du spille The Sacrifice i L4D2 for å få meleevåpen.

Lenke til kommentar

Det er ikke opp til Valve at DLC på XBOX koster penger, det er opp til Microsoft.

 

Retta du innlegget mot meg?

 

Jeg betaler gjerne for DLC til LFD på 360, og har gjort det nå hvertfall 2-3 ganger og alltid vært strålende fornøyd. Alltid likt hva Valve har lagd, og elsker LFD veldig. Men jeg mente det burde vært graits så halv-jobba dette var, kanskje litt utrop fra min side og. Men det er bare så utrolig teit av Valve å ende opp med denne/disse buggen(e) som gjør spillet uspillbart nærmest. Hvertfall siden det er på online, som er spillseriens største pluss.

Lenke til kommentar

Ai, kjipt for deg som spiller på 360 :(

 

Jeg spilte gjennom kampanjen først i L4D og deretter i L4D2. Må innrømme at L4D mangler overhalingene L4D2 fikk, og jeg savnet en del av våpnene jeg hadde blitt vant til. Derfor kommer jeg til å spille kampanjen i L4D2 heretter.

 

No Mercy med nye våpen, zombier og bedre animasjoner anbefaler jeg sterkt! Deilig gjensyn med dunkle bakgater, med brannøks og hoder som ruller! Får nesten litt lyst til å spille det nå som jeg sitter her... *Løpe til stasjonære*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...