ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg var inne, oppdaterte på 20:00, men det er nytteløst. EDIT: Kom faktisk inn, men Aventurine er så greie at de har drøyet det 5 minutter <_< Endret 4. mars 2009 av ShampooMacTavish
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Den er åpen! Kom meg inn og butikker er nå åpen!
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Den er åpen! Kom meg inn og butikker er nå åpen! Aldri kommet så langt jeg Der kom jeg til Continue order.. og så error... DJIIZ! Endret 4. mars 2009 av NerdRage
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 kom meg til der jeg skal skrive inn konto info, og såklart var jeg så gira at jeg glemte å sette opp hvilket kredittkort det var T_T
Cerandin Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hmm.... Sitter disse folka med servere fra 1990 eller? Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ha så ustabile web servere selv om mange vil kjøpe DF, så burde de da ha visst at de må ha bedre nett server pcer, herregud...
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kom til dit jeg skal bekrefte handelen med ccv-nummer, tastet inn og trykket enter, men så klikka serveren igjen
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kom til dit jeg skal bekrefte handelen med ccv-nummer, tastet inn og trykket enter, men så klikka serveren igjen det er mulig du får en mail etterpå... skjønner ikke hvordan du klarer å komme så langt en gang jeg...
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg bare gir dere et tips: La det loade. Ikke trykk refresh mange ganger. Selvom det kan ta 1 minutt å refreshe, jeg kommer gjennom når jeg er tålmodig 80% av gangene. Har hittil ikke klart det når jeg refresher før browseren er timed out.
Cerandin Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 får bare "The service is not available. Please try again later."
Draift86 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ikke noe brus og boller idag heller? :unsure: Hvis de skal kjøre sånn de gjør nå til det ikke er så mangen som vil inn så kan jo det ta månder <_<
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Utsolgt nå hvertfall. kom meg inn flere ganger. siterer tavish: Patience is the key! men som sagt, er uansett utsolgt for denne gang, bedre lykke neste gang...
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Deprimert... Håper jeg får en mail eller noe, ellers blir det samme regla i morgen også. If the copies we have available for today sell out, we will repeat this process again tomorrow. Morsom han der.
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ja, nesten så jeg kommer til å savne det å sitte her å kvine Om jeg får spillet i nermeste framtid that is <_< Endret 4. mars 2009 av NerdRage
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Tasos Morromann: We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time. Thank you, The Darkfall Team
Draift86 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Deprimert... Håper jeg får en mail eller noe, ellers blir det samme regla i morgen også. Sjekk om du er trukket på konto, er ikke alle som får mail om at kjøpet er gjort.
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Isåfall burde det være mulig å logge inn i Darkfall, ikke sant? Noe jeg ikke kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå