Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Den er åpen! Kom meg inn og butikker er nå åpen!

Aldri kommet så langt jeg :(

Der kom jeg til Continue order.. og så error... DJIIZ!

Endret av NerdRage
Skrevet

Hmm.... Sitter disse folka med servere fra 1990 eller? Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ha så ustabile web servere selv om mange vil kjøpe DF, så burde de da ha visst at de må ha bedre nett server pcer, herregud...

Skrevet
Kom til dit jeg skal bekrefte handelen med ccv-nummer, tastet inn og trykket enter, men så klikka serveren igjen :(

det er mulig du får en mail etterpå... skjønner ikke hvordan du klarer å komme så langt en gang jeg...

Skrevet

Jeg bare gir dere et tips: La det loade. Ikke trykk refresh mange ganger. Selvom det kan ta 1 minutt å refreshe, jeg kommer gjennom når jeg er tålmodig 80% av gangene. Har hittil ikke klart det når jeg refresher før browseren er timed out.

Skrevet

Ikke noe brus og boller idag heller? :unsure:

Hvis de skal kjøre sånn de gjør nå til det ikke er så mangen som vil inn så kan jo det ta månder <_<

Skrevet

Utsolgt nå hvertfall. kom meg inn flere ganger. siterer tavish: Patience is the key!

men som sagt, er uansett utsolgt for denne gang, bedre lykke neste gang...

Skrevet (endret)

Ja, nesten så jeg kommer til å savne det å sitte her å kvine :p

Om jeg får spillet i nermeste framtid that is <_<

Endret av NerdRage
Skrevet

Tasos Morromann:

We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time.

Thank you,

The Darkfall Team

Skrevet
Deprimert... Håper jeg får en mail eller noe, ellers blir det samme regla i morgen også.

Sjekk om du er trukket på konto, er ikke alle som får mail om at kjøpet er gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...