Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan ser jeg det...?

På diskusjon.no er det iallefall en bar under navnet ditt på venstre side her med ett prosenttall sidenav.

Nettopp, tingen er at det ikke er det her.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Jeg har fått en.

You bad, bad boy. Er det lov å spørre om for hva? ^_^

BF:H beta. Likte det ikke.

Skrevet
Husker bare at det på diskusjon.no ikke var lov å snakke om Warn nivået sitt. Den regelen skjønte jeg aldri helt. Om en bruker har lyst til å fortelle at han eller hun har f.eks 20% Warn, hvorfor skal han eller hun ikke få lov til det? Var derfor jeg opprinnelig spurte, og ikke for at alle skulle plapre ut om nivået sitt.

Ingen grunn til at en person ikke skal få snakke om warn-nivået sitt, men jeg ser heller ingen grunn til å snakke om det. For all del - ut med det, men det er noe jeg ville frarådet når det gjelder hvordan andre brukere kan oppfatte en bruker. Men hey, det er bare meg.

Skrevet (endret)

Synes den her var litt win (fra escapistforumet)

Trådstarter:

As a feminist, I get pissed off with the endless parade of bikini armour that female characters get stuck in, especially in JRPGS. Let's not even get into the characterisation.

As a lesbian...I really like tits.

Oh hypocrisy! This also happens to me as a feminist and an anime/manga fan.

Do you have similar issues? Liking a game despite the fact that it essentially goes against your core principles?

Et av svarene:

WTF

Who keeps a PC in the kitchen?

edit: grunnen til at det ikke var lov til å snakke om warns på diskusjon, kunne kanskje være at andre på forumet ville spørre og grave hva andre hadde, og hvis du ikke sa hva du hadde, så hadde du sikkert warns. Eller kanskje de ikke ville at man skulle skryte av det? I dunno...

Endret av Gormers
Skrevet (endret)

Litt morsomt at han som skrev den posten, + alle som svarte at de lo av den posten (bortsett fra trådstarter), ble suspenda også^^

Endret av Gormers
Skrevet (endret)

Tok du den ikke? Internettet har en stereotype som sier at kvinner enten er på soverommet og lager barn eller er på kjøkkenet og lager sandwich. Siden det er en lesbe er hun ikke på soverommet (ikke for å lage barn, ihvertfall!), og derfor har hun en pc på kjøkkenet siden hun er en kvinne og er på internettet.

^_^

Endret av Laland
Skrevet
Husker bare at det på diskusjon.no ikke var lov å snakke om Warn nivået sitt. Den regelen skjønte jeg aldri helt. Om en bruker har lyst til å fortelle at han eller hun har f.eks 20% Warn, hvorfor skal han eller hun ikke få lov til det? Var derfor jeg opprinnelig spurte, og ikke for at alle skulle plapre ut om nivået sitt.

Det var fordi advarslene man hadde fått var personlige, og for å forhindre at folk skulle skryte om å hvilket nivå de hadde. Det kunne ført til at det ble en konkurranse om å få høyest nivå.

Skrevet

Kjedelig for oss som må lese alle klagene dine, da. skriv ètt innlegg og oppdater det hver gang noe irriterer det med spillet, så kan du se hvor stort det blir etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...