Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg hoppa på det nest-nest høyeste hoppet. Det er drøyt. Fløy langt med et ben frem, et tilbake og en arm nederst på den tilbake.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Var en liten lunchpause.

Ang det supertrikset; jeg tok et bein frem, et bakover. Høyre frem venstre bak. Så tok jeg venstre arm ytterst på venstreski som er bak. Liksom en deformert R.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg som skulle til å svare "fuck off, bitch!", men det gikk jo ikke. Bra vi er kvitt h*n.

Skrevet (endret)
Skjul
Nå har jeg gjort i stand påskeegg til småsøskene mine (og et til meg selv så klart). Og hvis det blir fint vær til lørdagen kommer jeg til å lage et slags kart og gjemme dem uti hagen (dette kommer selvsagt ann på at det har sluttet å regne til des) :)

Edit: Jeg kom til å tenke på at det er folk på alle aldre på dette forumet, så legger det i spoiler :) Endret av Ehtram
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Veldig fin dokumentar på tvnorge nå.

Skrevet (endret)

Jeg kjeder meg! Har ingenting å gjør i dette øyeblikk, har heller ingen spill jeg kan spille. Det eneste jeg kan gjøre er å se film, noe jeg er lei av. :(

Endret av Genetics
Skrevet

Se på TvNorge (der samenligner de Shimpanser med mennesker). Eller så kan du gå deg en tur, det er kjempe koselig i kveldsmørket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...