Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I win.

Her i byen blir det fakkeltog under earth hour. Er prinsippielt imot fakkeltog, så holder meg unna det.. :p

Endret av Laland
Skrevet

Er ikke helt for fakkel tog jeg heller, selv om jeg var med på et for omtrent en måned siden.

Men det var mest fordi en vennine skulle og jeg var litt ensom (pluss at det handlet om katter :p )

Skrevet

Eneste grunnen jeg har til å gå i fakkeltog er at faklene går det an å ta med hjem igjen. Nei, gi meg heller et tastatur og et kommentarfelt ^_^

Skrevet

Du har 500kr. Du skal sitte hjemme og kose deg med spill og film, og vil ha masse godt, men må samtidig være litt økonomisk.

Hva kjøper du?

Skrevet (endret)
Du har 500kr. Du skal sitte hjemme og kose deg med spill og film, og vil ha masse godt, men må samtidig være litt økonomisk.

Hva kjøper du?

Godteriet driter jeg fullstendig i. Det samme med filmen. Jeg går for... GTA IV til 360 så jeg kan laste ned The Lost and the Damned. Blir neppe noe til overs, men om det blir det bruker jeg resten på Cola.

EDIT: Åh, jeg trodde du mente hva vi ville gjort...

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet
Åh, ikke glem 200 g firkløver sjokolade. (evt 100 hvis du ikke liker å spise deg mett på sjokolade...)

Selvfølgelig. Sjokolade er et must. Selv tenkte jeg mer på Freia sine påskeegg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...