Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hører en dame med litt grov stemme.

En vilt fremmed dame har likt kommentaren min på Platekompaniets Facebook-side. Rimelig sikker på at nå skal vi snart pule.

Mohahaha, nå vet jeg hvem du her :grin2:

Oh vent... Moderator :innocent:

Endret av MotorsagJenny
Skrevet

Hvis dette kommer ut slutter kanskje trollene å være redde for Zealuu. Noes :O

Må være noe jeg ikke har fått med meg her. :p

@AltF: Er det Camilla, Lone eller Cathrine som snart kommer til å få seg en god høvling? Eller alle tre

Sikkert alle tre, SAMTIDIG.

Alle burde ha (spilt) VtM: B, og førti kroner er ingenting. Forresten noen andre som har opplevd at Komplett gir deg penger tilbake etter gjennomført betaling fordi de måtte vente litt med å plukke deler?

Skrevet

Jeg hører en dame med litt grov stemme.

En vilt fremmed dame har likt kommentaren min på Platekompaniets Facebook-side. Rimelig sikker på at nå skal vi snart pule.

Mohahaha, nå vet jeg hvem du her :grin2:

Oh vent... Moderator :innocent:

Jaså?

@AltF: Er det Camilla, Lone eller Cathrine som snart kommer til å få seg en god høvling? Eller alle tre

Sikkert alle tre, SAMTIDIG.

Damn straight boy!

Skrevet

9 Menn og kvinner nå. Alle vil tydeligvis ha en bit av Erik-kaken.

Det er et stolt men pinlig øyeblikk.

Jaså?

Erik Lpc? Ammirite? :p

Jøss, ja det stemmer!

Skrevet

Det er bare det at jeg er åpen for at ikke alle er like :p

Stikker til Oslo og ser på byen jeg nå. Jeg ser frem til å se byen og blomsterhavet, få et litt annet blikk på den siste uka.

Skrevet

Jeg er sannsynligvis en av de letteste brukerne å oppspore i og med at jeg er avbildet med fullt navn og nick i Gullstikka-saken. Anser meg selv som såpass ærlig og uinteressant at jeg ikke har noe behov for å skjule meg. Selv om det mye holdes borte fra Facebook.

Skrevet

Må vel si at jeg er rimelig lett å oppspore jeg og. Heter tross alt Lakus på Facebook også - i likhet med hva jeg gjør på resten av nettet.

Og på Facebook ligger fullt navn, adresse og telefonnummer + e-mail :p

Skrevet

@Jenny: RPP?

@Lakus: jepp, bare å dra ned buksa. Here comes the cock of the world.

Oslo er nydelig. Rosehavet ved Domkirka er fantastisk, og det var en nydelig stillhet der - til tross for mange mennesker.

Skrevet

Hatt en fin dag da RoR?

Ja, må nesten si det, fått mange gratulasjoner også, som gjør dagen enda hyggeligere. Spist så mye grillmat som magesekken kunne få plass til, været har vært fint og en rørende gave fra kjæresten, samt 2-3 andre gaver toppet kransekaka ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...