Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo selvfølgelig er det det som er morgen, så du ikke sitatet jeg hadde for en stund tilbake. "Rider of Reason doesn't wear a watch, he decides what time it is. ^_^

 

Time is of the essence.

 

Mulig det egentlig betyr at man har dårlig tid (jeg er litt usikker), men det jeg prøver å si er det jeg sa forrige gang bare langt klarere - ta tiden til hjelp. Time is of the essence høres bare mye bedre ut.

 

Litt som "kontinentalsokkel".

Hehe, skjønner hva du mener, men time is of the essence betyr nok at du har knapt om tid. ^_^ Takker for det gode rådet. *huggles*

Lenke til kommentar

Roccat'ene er slettes ikke et dårlig valg. De har den største Responsbåndbredden når det kommer til micen (ut av de jeg har sjekket). Ikke at det er det viktigste, men det er en god ting. Enkelte synes det kanskje er litt lite bass i de, men det er en subjektiv preferanse.

 

Ellers er både Logitech G35'ene og Corsair Series HS1'ene gode alternativer.

 

Er absolutt flere gode headset til en mindre penge der, men om du har penger nok til å legge ut for noen litt dyrere så ser jeg ikke noen grunn til å ikke gjøre det :)

Lenke til kommentar

Takk for grautulasjoner, men nå er hu ikke like sikker lenger.. Hun har tatt to tester, en positiv, og en negativ, men hun har ikke hatt "uka" si på aldri så lenge. 7 uker uten, tror jeg hun sa.

Skal til legen om noen dager da, for å sjekke.

 

 

Angående nytt forum:

 

This

753155.jpeg

 

And this

753152.jpeg

 

I fix?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...