Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikser aldri å starte et spill på nytt med en gang jeg har fullført det. Da savner jeg bare å være så god (ha det samme utstyret, de samme ferdighetene osv) som jeg var når jeg avsluttet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte jo intensivt gjennom Mass Effect tre ganger i løpet av uka før oppfølgeren kom, så det er kanskje ikke så rart at jeg er lei av Mass Effect for øyeblikket.

Skrevet

Titan Quest er råkult ^_^ Jeg kjøpte det når jeg gikk i niende og begynte ikke å spille det ordentlig før i 1. klasse VGS. Først likte jeg det ikke, men det er jo kjempe bra.

Skrevet

Er et slikt spill jeg har lett etter lenge!

Fikk heldigvis kjøpt både Titan Quest og Titan Quest Immortal Throne på Steam under tilbuded, og etter det jeg har fått sett til nå hadde jeg gjerne kjøpt det for full pris også!

Skrevet (endret)

Ser faktisk frem til senga etter å ha lagt med halv 6 i dag tidlig og sovet til 12. Senga venter etter superbowl såklart!:D

Endret av Paisley
Skrevet

Tenkte faktisk jeg skulle følge med på SuperBowl i år, første gang noen sinne :)

Må jo ha noe å gjøre mens klokken tikker med leggetid, klarer ikke å sovne før da.

Skrevet

Ender nok opp med nett-tv på laptopen, ikke bare tror jeg at min mor ville godtatt meg oppe hele natten før en skolekveld, men å se den i senga, gjør at man jo også kan duppe av litt iblant!;)

Skrevet

Blir helt klart av å sovne av uansett hva jeg hadde sett på eller gjort, er helt utslitt!

Blir en svartens tung mandag i morgen, først skole til 15.40, så Trinn 4 Teorikurs fra klokken 18.00.

Skrevet

Uff, vi starter med markedsføringsprosjekt i morgen, et prosjekt på tre dager hvor vi skal komme opp med en muffinsvariant som vi skal bake, produsere reklamemateriaell, brosjyrer og plakater, og reklamefilm. Alt dette skal vises i en stand hvor tre eksperter, en konditor, reklame ekspert og en grunder ekspert skal bedømme kakebakingen, reklame og helheten.

Jeg gleder meg faktisk, blir tre slappe dager!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...