Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avatarsnakk: Når jeg byttet til ny klagde folk, og når jeg bytter tilbake igjen klager folk :huh:

Sovesnakk: Skal ta meg en røyk nå og så skal jeg legge meg. Om ikke SO1 blir for fristende.

Skrevet
Har ikke BBC entertainment.

Hva er den beste kanalpakken?

Er det noen måte og få inn store Amerikanske kanaler som FOX og Comedy Sentral i Norge?

BBC E er det samme som BBC Prime.

jeg har kanal digital og får den inn og før da vi hadde viasat tror jeg vi hadde den også ;)

Skrevet

Er nesten skummelt hvor fort tiden flyr når man sitter her inne på kveldene.

Skulle egentlig dusje og spille Company of Heroes jeg, men har ikke fått gjort noen av delene.

Skrevet
Jeg har Get :cry:

Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

med unntak av å hinte til en kjent svensk bukt som har vært veldig mye i media i det siste.

Skrevet

Må si dette før jeg går å tar meg en røyk, ellers så glemmer jeg det.

Dere lette etter en ny poll, right? Og jeg trenger å bestemme meg om en av avatarene mine.

Bare jeg som synes det da er perfekt om pollen hadde vært nettopp det? En avataravstemning?

100x100.jpgAvatar4.png

Skrevet
Jeg har Get :cry:

Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

med unntak av å hinte til en kjent svensk bukt som har vært veldig mye i media i det siste.

Men jeg vil ha kanaler <_<

Må si dette før jeg går å tar meg en røyk, ellers så glemmer jeg det.

Dere lette etter en ny poll, right? Og jeg trenger å bestemme meg om en av avatarene mine.

Bare jeg som synes det da er perfekt om pollen hadde vært nettopp det? En avataravstemning?

100x100.jpgAvatar4.png

1 + for det.

Skrevet

Hehe, hadde faktisk en 5'er på deg fra før av :p

Synes systemet er litt teit, det gir alltid et veldig feil bilde av brukeren. Det kommer alltid til å være noen drittsekker der ute som skal "f**ke* det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...