- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 No way. Tror ikke de blir litt forbanna heller, da. ^_^ Btw: http://www.litago.no/kampanjer/semesteretssmak_v2/?id=17019
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 "Play with or against another player who has this achievement" Det der må være den beste achievementen noensinne! Genialt! Jeg har sett sånne i achievements i minst 3 andre spill : P
AltF4 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Uten at jeg sjekker, er det ho latterlige bloggeren? Edit: AltF4: http://open.spotify....z7VRJ8g0wbXcf7A Håh, takk! Søkemotoren til Spotify er ganske svak. I dag drakk jeg Cosylan hostesaft på tom mage - jeg gikk på en snurr jeg.
Bruker-163290 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Søkemotoren til Spotify er knallbra den, hvis du skriver alt helt riktig. Skriver du bare en bokstav feil finner du ofte ikke frem til Artisten/låta. Jeg skal være barnevakt idag forresten, har penger som brenner i lomma og ble bedt med ut av kamerat sånn for å ødelegge totalt. Noen som vet om fete nettspill eller? Tenkte å sitte å tukle med det sånn utover kveldinga.
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Søkemotoren til Spotify er knallbra den, hvis du skriver alt helt riktig. Skriver du bare en bokstav feil finner du ofte ikke frem til Artisten/låta. Jeg skal være barnevakt idag forresten, har penger som brenner i lomma og ble bedt med ut av kamerat sånn for å ødelegge totalt. Noen som vet om fete nettspill eller? Tenkte å sitte å tukle med det sånn utover kveldinga. 1. Derfor er den iriterende. 2. Battlefield: Heroes.
Lakus Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 HEEELG Sitter allerede å gnager på en pizza og ser på pupper, og mot kvelden blir det wienerpølser og Uncharted 2.
Bruker-163290 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 HEEELG Sitter allerede å gnager på en pizza og ser på pupper, og mot kvelden blir det wienerpølser og Uncharted 2. No beer?
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 RRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ME WANT UNCHARTED 2: AMONG THIEVES NAAAAAAAAAOOOOOOOOOOO!
Cloudemyx Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Skal begynne i jobb allerede på mandag. Kult.
Lakus Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Du trenger vel forsåvidt også en TV og spille det på. Og en PS3 selvsagt.
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Joda, men broren min vil også ha det, så jeg får spille det med han. Jeg eier jo over halvparten av PS3-spill vi har.
AtleBer Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Joda, men broren min vil også ha det, så jeg får spille det med han. Jeg eier jo over halvparten av PS3-spill vi har. Så greia er at vis du kjøper det så får du lov å spille det med broren din?
Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg reiser straks inn til byn for å møte Bloodlines.
psyched Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) 3100 get? EDIT: Endret 16. oktober 2009 av backstabber
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Joda, men broren min vil også ha det, så jeg får spille det med han. Jeg eier jo over halvparten av PS3-spill vi har. Så greia er at vis du kjøper det så får du lov å spille det med broren din? Kind of. Jeg svarte Lakus. Det er ikke min PS3.
AtleBer Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Joda, men broren min vil også ha det, så jeg får spille det med han. Jeg eier jo over halvparten av PS3-spill vi har. Så greia er at vis du kjøper det så får du lov å spille det med broren din? Kind of. Jeg svarte Lakus. Det er ikke min PS3. Sleip bror du har. Jeg sikker på at vis du forteller han at du ikke kommer til å kjøpe spillet, så kjøper han det på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå