Mokko Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Gni busen mot genseren til det første mennesket du ser?
Gormers Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg liker det, men da vil jeg nok sove med buse i nesa fram til i morra. Fin oppvekker vil det sikkert være for den heldige da.
Laland Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Nå fikk jeg nesten lyst til å la vær å rake skjegget før jul, og så farge det hvitt. Kanskje la vær å trene også. Da skal du se jeg er julenissen. Kanskje jeg også tar en tur til Kragerø i desember. Det må du gjerne gjøre. Dessverre er jeg i New York på den tiden.. Det ligger et tørkepapir på bordet her som jeg ikke vet hvem er sitt. Tørkerullen er langt der borte. Jeg har buse i nesa. Hva gjør jeg? Det som er nærmest er minst arbeid. Ergo, det er best.
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Det må du gjerne gjøre. Dessverre er jeg i New York på den tiden.. Fillern, da må jeg endre navn til Claus også. Det som er nærmest er minst arbeid. Ergo, det er best. Dårlig bruk av ordet ergo. "En stein kan ikke fly, Laland kan ikke fly, ergo Laland er en stein." er bedre bruk av ordet. Endret 14. oktober 2009 av Rider of Reason
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Ja det er en annen ting. Skjønner ikke hvorfor engelskspråklige personer er så glad for å bli steinet. Og bare så det er sagt Mokko. Ego non mentiuntur! (som, med mindre latinkunskapene mine er helt på bærtur, betyr jeg lyver aldr) Endret 14. oktober 2009 av Rider of Reason
Laland Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 To uker! Veldig stolt over meg selv nå. Nesten så jeg feirer. Jeg går og legger meg. Tør ikke være mer på internettet idag. God natt!
teletubbiekid Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xjEiORQKeeQ hvis man tar en låt og adder Lucky Star så blir den gull verdt. Ingen unntak:#
teletubbiekid Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Skulle ikke du nettopp legge deg, Laland? ^^
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Natten er ennå ung. I det minste for meg som bare har vært våken i 5 timer nå.
teletubbiekid Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 RoR, er du nattevakt et sted elns? Døgnrytmen din er jo helt urutinert O_O
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Er ikke egentlig nattevakt, men har jobbet hele natten. Og ja døgnrytmen min er helt skeiv.
Gormers Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Its a special time. Onsdag natt (no more). Endret 14. oktober 2009 av Gormers
teletubbiekid Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 I must say, this tune is easily superior to the one which you have posted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå