lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ah, Spotify er bare genialt.. Ingen iTunes, ingen Limewire, og ingen "Cute girl has shaking orgasm during sex". I'm in heaven. *Host* gay alert
overagnar_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Apropo Spotify, hva synes vi egentlig om at de fjernet all den kule franske housen jeg hørte på? HMM?! Merker jeg blir litt frustrert. Endret 8. mars 2009 av overagnar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ja, Det er rart att de tørr og fjerne en så populær musikk sjanger. Jeg har problemer Sitter og klikker meg ut og inn på denne tråden og venter på nye poster hele tiden.
Kiro Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ja, Det er rart att de tørr og fjerne en så populær musikk sjanger. Jeg har problemer Sitter og klikker meg ut og inn på denne tråden og venter på nye poster hele tiden. Det har jeg gjort hele ferien
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Men eplefe er her fortsatt Edit: Jeg er ikke magne nei, Endret 8. mars 2009 av lolidude
quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) @mokko: I AM NOT AMUSED BY YOUR STATEMENTS! Endret 8. mars 2009 av magne
quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 @lolidude: Det var da enda godt, trodde et sekund det var jeg som gjorde det.
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Vi bør teste bollen for og se hvem som bakte den.
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er det så mange fra Kragerø? Laland, Magne, lolidude og Erik.
Laland Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Nå forsvant drugiS og Lakus attpåtil.. Say what? NVM Vi bør teste bollen for og se hvem som bakte den. Edit: Hvorfor er det så mange fra Kragerø? Laland, Magne, lolidude og Erik. lolidude er fra Fredrikstad. Resten er hardbarka Kragerøfolk som liker internettet. Endret 8. mars 2009 av Laland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå