Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser helst til at dere redigerer ned siteringen hvis dere skal fortsette i med den trenden. Med 3+ siteringer i ètt innlegg blir det fort repeterende å lese :-)

(Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.))

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvis flere enn tjue personer vil at jeg skal laste opp en video fra rommet mitt (nylig ommøblert/ryddet) gjør jeg det.

1

20

Og der hadde vi tjue pluss meg blir 21. Last i vei Laland. ;)

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Du skal få lukte alt du vil. Jeg vil bare vite at det er flere enn to stykk som faktisk kommer til å se videoen! ^_^

Endret av Laland
Skrevet
Knis, du er en morsom en du, Rider. Hittil er det

lolidude

Mammakamel v2.0

Dunedain

Error

Rider of Reason

AltF4

Bare fortsett!

Den begynner å bli gammel Laland.. :p

Skrevet

Jamen jeg kan se den 17 ganger, så vi kan jo bare si at jeg teller som 17 personer. :innocent:

Du skal få lukte alt du vet.

Ville ikke det være litt komisk, om vi skulle gå rundt og lukte alt vi vet. Ville ikke få gjort så mye annet da.

Skrevet (endret)

Bare jeg får igjen Xbox-spillene jeg har ute på bygda skal jeg lage film selv. Har fått mye (overraskende positive) kommentarer for pc-pulten!

Nå skal jeg eta og legga meg for Sopranos. drugiS, jeg svarer deg på pm i morgen, orker ikke nå :p Takk så langt hvaffal!

Endret av AltF4
Skrevet
Hadde jeg venta i 2 dager hadde jeg spart 300 spenn på skjermkortet mitt. Dritt

Om ikke annet har du 14 dagers full angrerett på alt som handles over internett i Norge. :)

Skrevet (endret)

Heisann!

Et skjermkort jeg akkurat bestilte falt 300 spenn i pris etpar timer etter jeg kjøpte det. Er det mulig å komme til en ordning hvor jeg får tilbakebetalt mellomlegget? Jeg bruker utelukkende Komplett.no og som du sikkert ser på profilen min, bruker jeg litt penger hos dere.

Takk for svar

Endret av Mammakamel v2.0
Skrevet (endret)

Hmmm Hvor mye koster kortet nå da? Skal egentlig kjøpe et til for å kjøre 3 skjermer eller sli...

Og @ Laland nei jeg vil ikke se rommet ditt enda fordi det er så forbanna rotete her så vil ikke se noen ryddige rom enda...

Endret av Nøtte
Skrevet

Shampoo kan nå sjekke bilde av deg selv-tråden for å se Tuba Hero-skjorta vi snakket om på treffet. Dere andre, not so much. ^_^

Nå skal jeg legge meg faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...