Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal man forstå det?

Fordi jeg brukte en overdrivelse, og sa at jeg fikk nervøst sammenbrudd. Det er ikke sannsynlig at jeg reagerer så kraftig på en liten skrivefeil.

 

Vennlig og vennlig, jeg ville nå heller kalt det irriterende.

Da får vi håpe at noen synes det var nyttig å finne ut at juli er med liten forbokstav.

 

Jo, hvis man er opptatt av å påpeke andres mindre skrivefeil i chattetråden på et forum så er man prippen.

Det var ikke for min del jeg påpekte det.

 

Da er du veldig lett sårbar. QQ

Nei, jeg begynte ikke å gråte, og jeg ble på ingen måte såret. Du kan ikke strø om deg med personangrep og bare klage på de som må ta imot dritten er sårbare.

 

Skrev "jævlig" for å understreke hvor lite viktig det er.

Det er mulig noen synes det er viktig. Jeg synes det er litt viktig at folk skriver riktig, så jeg tenkte jeg skulle gi dem et lite puff i riktig retning.

 

Hvorfor det? For å unngå å begå lignende "personangrep" i fremtiden?

For eksempel.

Lenke til kommentar
Fordi jeg brukte en overdrivelse, og sa at jeg fikk nervøst sammenbrudd. Det er ikke sannsynlig at jeg reagerer så kraftig på en liten skrivefeil.

Du tar jo rettskriving såpass alvorlig at det blir vanskelig å forstå om du kødder eller ikke.

 

Da får vi håpe at noen synes det var nyttig å finne ut at juli er med liten forbokstav.

Tviler på at det er noen norsklærere som henger på dette forumet, men hey, hvem vet? =D

 

Det var ikke for min del jeg påpekte det.

Du påpekte det likevel.

 

Nei, jeg begynte ikke å gråte, og jeg ble på ingen måte såret. Du kan ikke strø om deg med personangrep og bare klage på de som må ta imot dritten er sårbare.

Jammen det er jo obvious at du er en prippen jævel. Det var ikke et personangrep, det var et faktum.

 

Det er mulig noen synes det er viktig. Jeg synes det er litt viktig at folk skriver riktig, så jeg tenkte jeg skulle gi dem et lite puff i riktig retning.

Greit. Send dem en PM da.

 

For eksempel.

Du tar deg nær av shit for lett.

Lenke til kommentar
Sorry for å si det, men jeg synes at innlegget over meg to over meg bare var én stor fail.
Fett. Jeg synes det samme om deg, uten å komme med noen spesiell begrunnelse;D

 

Ingen norsklærere på forumet, og så da?
Burde ikke være noen andre enn slike som blir helt rabiate over små bagateller som å skrive "juni" med stor "J" vettu.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...