Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skrev Stronghold var det Crusader jeg tenkte på. Alltid greit med variasjon.

Men var det noen premie for 100000? Ikke hørt så mye som et fnnugg fra noen ang det :huh:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du skal få en bunke med filmer og spill, sto det på gamer twitteren.

Skrevet

Ja, men synes det er litt rart at de ikke skulle ha tatt kontakt enda :p Det er jo ikke akkurat sånn at adressen min osv står i brukernavnet mitt heller.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

1 dag - 999999 måneder. :p

Skrevet

Hadde vært passelig gøy om du hadde skrevet en bullshitadresse, som "Tredje kloakklokk fra sør-siden av Karl Johan", og pakken faktisk kom fram til uteliggeren Gunnar.

Skrevet

Gunnar ble overrasket da han en tidlig morgen fikk servert en pakke full med PC spill og diverse andre artikler. Han byttet dem med mange doser kokain.

Gunnar ble funnet død av overdose i slummen.

1 dag - 999999 måneder.

Vad fan

Gjest Bruker-127711
Skrevet

DW sangen var genial :lol:

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Darth Wader, i forum war tråden, eller hva den heter.

Doh! det er jo Vader.. :blush:

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jonas går til sengs. (Merk, Jonas og TCP er to vidt forskjellige personer i en person. Tygg på den)

Skrevet

Darth Vader sitt imperie gjør ingenting etter at Darth-Harbor har blitt lagt i grus av Eden-Prime. Skuffende, meget skuffende. (Ja Lakus, jeg forventer et svar.)

Skrevet (endret)

Les siste linje i min signatur. Personen som kommer på det beste skal få en hel linje dedikert til seg selv, med den skriften personen måtte ønske!

Endret av Laland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...