svenningen Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 liker ikke når de tar inn sprøyteinnholdet, stikket gjør ikkenoe..
Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Blodprøve med sprøytestikk i armen går greit, men den saken de stikker i fingertuppen gjør vondt som faen.
Gormers Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Det er vel blodprøve. ikke hypp på gears du da? Neh må ete. BTW er det bare meg eller er alle brukerne på gamefaqs final fantasy fanboys (tenker på pollen)?
Kiro Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Enig med deg Sadfez. Husker en dag jeg var nødt til å ta ca20 prøver fra fingertuppene, og da var det en lettelse da de forsatte med den andre
Laland Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hva i alle dager skulle de sjekke i fingertuppene? Det er der nervene er kraftigst(som i mest følsomme ), kan ikke tenke meg annet enn at det er veldig ubehagelig.. Endret 1. mai 2009 av Laland
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hva i alle dager skulle de sjekke i fingertuppene? Det er der nervene er kraftigst(som i mest følsomme ), kan ikke tenke meg annet enn at det er veldig ubehagelig.. komme deg ut og leke med traktoren du nå! Pass på kyrne
Laland Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Laland for diktator! Tenker jeg setter noen neonlys på skuteren nå. Unødvendig? Check! Harry? Check! Lovlige å ha der, men ulovlige å bruke? Check!
Kiro Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hva i alle dager skulle de sjekke i fingertuppene? Det er der nervene er kraftigst(som i mest følsomme ), kan ikke tenke meg annet enn at det er veldig ubehagelig.. Det kommer vel egentlig over hvor mye blod de trenger. Hvis de bare trenger litt tar de i fingertuppene og hvis de trenger mer tar de i armen. Jeg personlig foretrekker å ta blodprøvene i armen, for de andre er jo direkte ubehagelig
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Nøtte for president! Støttes :rolleyes: Ahhh takker Vaenas
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Vaenas for president! Ah... Takker. Alt for deg min herre. Well go on my slave! (It's war)
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Skjul Nøtte for president! Støttes 100% Ahhh takker:-) Jeg underkaster meg helt for deg min ohh store herre! Så bra vi komme til enighet i dette da:-) Endret 1. mai 2009 av Nøtte
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Skjul Vaenas for president! Ah... Takker. Alt for deg min herre. Well go on my slave!(It's war) Så bra vi komme til enighet i dette da:-) Ikkesant Endret 1. mai 2009 av Vaenas
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Lost er ferdig og seerklart Synd at sola skinner så fælt ute, jeg føler meg dum som sitter inne.
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Det er varmt og godt i Oslo akkurat nå:-) men jeg nyser så sinnsykt og øynene renner uansett hvor mange alergi tabeletter jeg tar så holde rmeg inne for øyeblikket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå