Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det her man sier sånn lolomgfanboi til hverandre? I så fall vil jeg være med!

Nei, her kosesnakker vi og lever i skjønn og fredelig harmoni samme hvilken konsoll vi har.

Skrevet
Nei, her kosesnakker vi og lever i skjønn og fredelig harmoni samme hvilken konsoll vi har.

Jeg har hatt alle. Hadde riktignok bare wiien i 3 dager, og tok den aldri ut av pakken, men det telles vel det?

Skrevet

LOLOMGFANBOI

Nei, gull og grønne skoger her på Gamer! Det er rart det er krig i verden! Hvis de alle bare kunne sett hit..

Skrevet
Jeg har hatt alle. Hadde riktignok bare wiien i 3 dager, og tok den aldri ut av pakken, men det telles vel det?

Her kryper dem fram fra grottene :angry: (360/PS3) fanboy. :@

Wii maskinen min er halvveis død ;( Annenhvert spill klikker midt under spillinga. Ikke at jeg spiller så grådig mye på den heller da, men det er stress å få fiksa reparasjon til den. BTW, mister man lagret data på konsollen hvis man sender den inn?

Skrevet
Ja vi får se korl lenge roen holder seg. Alle begynner med blanke ark og vel så det :)

Whoey, Mala også jo! Mangler ikke så veldig mange veteraner nå.. :p

Skrevet
Ganske imponerende postcount so far da, Laland. Satt du og ventet febrilsk på at forumet skullet åpne? :D

Gjorde det! Har av lan og prinsippgrunner ikke vært på diskusjon i helgen og bare MÅTTE få snakket litt nå! Blir neppe oppimot 80 innlegg om dagen heretter, though! :p

Skrevet

Regner med ein del av de gamle gode ikkje blir å oppdrive i like stor grad på det andre forumet med tiden, så må jo slå meg til ro i varmen her inne kjappest mulig :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...