Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke å spille Fallout 3. Grafikken er så kjedelig (og ligner veldig på oblivion, på en måte). I tillegg føles alt så stivt, synes jeg. Lite feedback når man skyter og sånt.

Oblivion var annerledes. Det har jeg spilt veldig mye og likte det veldig godt.

Skrevet

For min del var det omvendt. Fallout 3 ble spilt veldig mye, mens Oblivion ikke ble det. Men tar det nok frem igjen en gang, og forhåpentligvis liker jeg det bedre da.

Skrevet

Har hatt en stor down periode fra å spille selv for tiden, håper Infamous kan dra meg litt inn i det igjen, kjøpte meg rundt 10 spill for galskap på play.com ,ikke spilt et eneste ett enda:/

Skrevet

oida^^

Hadde en nedeperiode for litt siden, men COD5 drog meg opp av grøfta..nok en gang. Så det går jævlig opp og ned med ukene gitt :/ INGEN nye spill som virkelig frister heller, så blir nok mye penger å spare :p

Skrevet

Kom inn på Narvesen på Rutebilen idag, og hva lyste rett mot meg? Jo, det nyeste PSM3 med Batman Arkham Asylum på forsiden. Så jeg dro gledelig kortet for å lese lese en ekslusiv artikkel om spillet - og "hvorfor det er best på PS3".

Så nå gleder jeg meg enda mer etter å ha lest mer om spillet og om "Joker mode". Slutten av juni kan ikke komme fort nok =)

Skrevet (endret)

Hva står PSM3 for? Ganske sikker at det er PlayStation Magazine 3. Eller hvis det er skriveleif, tror jeg det er PS3M.

PlayStation 3 Magazine.

Endret av HCG
Skrevet
Hvor lang tid tar det egentlig å spille gjennom Lost Odyssey? Har spilt et par timer nå, og jeg er allerede forelsket!

Kan fort ta en 70-80 timer avhengig av din spillestil, personlig ligger jeg på rundt 40 timer etter de tre første discene minus side quests ;)

Skrevet

360'en min fikk faenmeg E74. Noen som har opplevd dette før? Jeg regner med at dette går på garantien på samme måte som RROD, at man bare ringer support også kommer de og henter den for reperasjon? Right?

Skrevet

Det tror jeg at jeg har lest et sted, så ja :)

Lost Odyssey er forresten kanskje det beste jeg noen gang har spilt. Fantastisk. spill, bare fantastisk.

Skrevet

Lost Odyssey er noe av det vakreste jeg har spilt på flere år. Kall det gjerne et emospill eller hva dere vil, men ikke kom her å si at følelsesrike spill ikke kan være gode spill, for det er nettopp det Lost Odyssey er. Det er et skambra spill.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...