Gå til innhold

Den store paladin tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho, riste litt liv i gamle paladinen min jeg da, gjett om dette blir nerfa hvis det slipper igjennom:

 

Lay on Hands: 20min cooldown.

Glyph of Lay on Hands: -5min cooldown.

Improved Lay on Hands: -4min cooldown.

4pieces Tier3: -12min cooldown.

 

Heal som er gratis og kan kastes hver global cooldown og i tillegg gir 50% armor bonus? Ganske fin. Er overrasket nok over at palaen har 4min cooldown på Lay on Hands nå, neste patch har potensiale.

 

Det er meningen at det skal være 11min CD på LoH, dette vil bli fikset så fort det lar seg gjøre. Om det er lavere vil det la seg bruke i Arena og da sier det seg selv at det er feil :)

 

Akkurat nå har jeg 8 minutter cooldown på min Lay on Hands (Ret) og den kan ikke brukes i arena. (Med 4T3)

 

Regelen er at base cooldown (altså før talents) ikke kan være 15 minutter eller mer.

Lenke til kommentar

Malygos down i går, nytt skjold til meg! Endelig litt expertise å hente. :)

 

Er veldig klar over at jeg er sent ute, men guilden min hadde som mål å cleare alt 10-manns før Ulduar, og ikke noen høyere ambisjoner enn det. Utelukkende norske folk på 20-32 år, og det er sjelden tid til raids mer enn én gang i uken.

 

Jeg er vaffal NØGD!

Lenke til kommentar

For å øke forvirringen maksimal blant venner og guild har tanken nå bestemt seg for å ta et tredje yrke på skuldrene, DPS. Så var spekteret fullført.

 

Så, frågan:

 

1. Hit cappen er hvor mye?

2. Er 3K buffed AP nok til heroics?

3. Expertise, hvor mye trenger jeg eventuelt trenger jeg det?

4. Burde jeg gemme strength eller hit rating til jeg når cappen?

5. Er 1 Str = 2.3 AP fremdeles (sett at man speccer strength i Prot treet)?

6. Armor penetration, er dette noe å satse på eller?

 

Har levelet som retribution men har ikke DPSet end game før så dette blir morsomt. Healing er gøy, tanking er gøy, DPS er under forsøk.

Lenke til kommentar

1. Hit cappen ligger på 264 om jeg ikke tar helt feil.

2. Det burde være mer enn nok, selv entret jeg vel heroics med rundt 2.5k buffed og følte fortsatt at jeg gjorde god nytte for meg i heroics.

3. 26 Expertise er vel cap såvidt jeg har skjønt gitt at du angriper mobs bakfra.

4. Litt usikker på dette, men Expertise gems er bedre enn Hit gems før du har nådd cap iallefall. Problemet ligger vel mer i at Expertise er røde gems, mens Hit er gule gems. Ville nok kjørt noe slikt som +16str i rødt, +8str/8hit i gult og +8str/12stam i blå slots. Relentless meta er best gitt at du ikke er Jewelcrafter, isåfall er Chaotic bedre.

5. Dette stemmer, med Divine Strength får man 2.3 AP per STR. (2.53AP om man har Kings-buff.)

6. Armor Penetration slik det ser ut nå, virker å være en meget dårlig stat, dette hovedsaklig fordi Paladins gjør en del Holy damage (altså ingen effekt) og fordi Armor Penetration ser ut til å scale meget dårlig.

Lenke til kommentar
1. Hit cappen er hvor mye?

2. Er 3K buffed AP nok til heroics?

3. Expertise, hvor mye trenger jeg eventuelt trenger jeg det?

4. Burde jeg gemme strength eller hit rating til jeg når cappen?

5. Er 1 Str = 2.3 AP fremdeles (sett at man speccer strength i Prot treet)?

6. Armor penetration, er dette noe å satse på eller?

 

1. 8% er hitcappen, 7% med draenai aura.

2. Ingen egentlig grense for heroics. fersk DPS som akkurat har dinget 80 kan gå dit.

3. Expertise cappen er 6,5%. Expertise er bra, men aldri gem for det over strength. Prioriter også hit over expertise frem til hit cap, hit fungerer på alle abilities du har, mens expertise kun funker på CS, DS og autoattack.

4. Gem eksklusivt med str, med unntak av veldig gode gule socketbonuser. der kan du gemme for hit om du har veldig lav hit.

5. Det stemmer.

6. Verste stat du kan få.

 

Paladin abilities scaler fra spellpower, attackpower og våpensskade. Exorcism og Concecrate scaler fra spellpower. Mens andre abilities slik som CS og DS scaler fra våpen skade og AP. Judgement scaler fra både AP og SP.

Lenke til kommentar

Her har du AP/SP/WD for hver av dine ret spells:

 

* Seal of Command:

45% weapon damage + 23% spell power

* Judgement of Command:

24% weapon damage + 16% AP + 25% spell power

* Seal of Blood:

27% weapon damage

* Judgement of Blood:

36% weapon damage + 16% AP + 25% spell power

* Seal of Vengeance:

2.5% AP + 1.3% spell power per tick

* Judgement of Vengeance:

(14% AP + 22% spell power) * (1 + number of Vengeance stacks * 0.1)

* Seal of Light:

15% AP + 15% spell power (healing proc)

* Judgement of Light:

16% AP + 25% spell power (damage)

10% AP + 10% spell power (healing proc)

* Seal of Wisdom:

4% of maximum mana (mana proc)

* Judgement of Wisdom:

16% AP + 25% spell power (damage)

2% of base mana (mana proc)

* Judgement of Justice:

16% AP + 25% spell power (damage)

* Consecration:

4% AP + 4% spell power per tick

(Final rank has 113 base damage per tick)

* Exorcism:

15% AP + 15% spell power

(Final rank has 1028 base damage)

* Hammer of Wrath:

15% AP + 15% spell power

(Final rank has 1139 base damage)

* Holy Wrath:

7% AP + 7% spell power

(Final rank has 1050 base damage)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...