Lycantrophe Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) 15mana per int. 100 intellect i itempoints 126.5 Intellect, with BoK and Divine Intellect 1897 Mana at the start of the fight 39.5mp5 from Divine Plea, if its used on CD. 21.3mp5 from Replenishment, with 90% uptime. 4.7mp5 from Arcane Torrent, if you are a Blood Elf. 25.3 Spell Power 0.759% Spell Crit Endret 7. mars 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hvor mye mana får man av 1 intellect? Har alltid lurt på det, og tenkte jeg kunne spørre siden du over var inne på int 1 Int = 15mana Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Str er alltid bedre en hit, selvom du har 0 hit. Så alltid gå full str. Så det er bedre å slå hardt i lufta enn å faktisk treffe? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 So young...so naive...idk Hvor mange angrep har du av CD hele tiden? Hvor mange % sjans har du for å bomme? Hva er best av da å treffe mye hardere med de 95% av angrepene som treffer eller å treffe oftere men svakere? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 So young...so naive...idk Hvor mange angrep har du av CD hele tiden? Hvor mange % sjans har du for å bomme? Hva er best av da å treffe mye hardere med de 95% av angrepene som treffer eller å treffe oftere men svakere? *Facepalm* Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 jaha, og med det mener du? Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 For det første: Jeg spiller dk, der er cap 8%. For det andre: Det er ikke veldig mye forskjell på om du socketer str på hvor mye du hitter, men la oss si at jeg critter 9k (med hit sockets som jeg BURDE sockete om), hvis du da mangler mye hit, så misser du over 9k på en crit, siden du bare har strength sockets. Det tar mange hits å ta inn igjen en 9k hit. Ettersom du ikke får så veldig mye mer pr hit. Litt vanskelig å forstå, men care. Til slutt, så critter man rundt 1/3 ganger (omentrent standard hvis du har litt epic gear for en melee dps), og da blir det mye hvis du misser ofte på det som ville vært en crit. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er faktisk bred enighet blant de som driver med theorycrafting at ret paladins ikke burde gemme for hit i WotLK siden det blir sett på som en god del dårligere en strength. Deres konklusjon er at man burde satse på hit ifra gear istedet og gemme eksklusivt med str og str/? gems der det trengs for å oppfylle meta krav. Den problemstillingen der man sier at "Så det er bedre å slå hardt i lufta enn å faktisk treffe?" er litt utdatert i WotLK, i motsetning til TBC der man hadde mye mindre angrep som ret paladin og det var mer kritisk at alle skulle treffe for å gjøre god skade. Jeg er fullt enig i at man burde cappe hit for å øke skade, men det er også dritenkelt å få 8% hit fra gear, slik at man kan fokusere på str fra sockets. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ja. En annen ting er at hit er gul gem, og str er rød... Og, som Onkel sier, det jeg mente (litt uklart) er at du selvsagt ikke skal ha hit rating til 20%, men holde deg så nært cap, men over, som mulig. Endret 15. mars 2009 av Johnandre93 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Kan også legge til dette fra EJ, som er kilden til det jeg skrev over: 32.8 rating gives you 1% hit. At level 80, we require 263 hit rating, or 8%, to be hit capped on white swings, specials, and judgements. Note that Exorcism and Consecration are considered spells and use the spell hit table, thus we can still miss with these abilities. You want to be hit capped to maximize (and stabilize) your DPS, but any hit after the cap is wasted itemization points, so gear accordingly. Please note that with current gear itemization, hit capping is very difficult and it is generally better to have a healthy balance of stats. Generally you should not gem/enchant for hit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Hvis socketbonusen er god kan vel et alternativ være å kjøre etched istedenfor inscribed i gule sockets være et alternativ? Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Det er faktisk bred enighet blant de som driver med theorycrafting at ret paladins ikke burde gemme for hit i WotLK siden det blir sett på som en god del dårligere en strength. Deres konklusjon er at man burde satse på hit ifra gear istedet og gemme eksklusivt med str og str/? gems der det trengs for å oppfylle meta krav.Den problemstillingen der man sier at "Så det er bedre å slå hardt i lufta enn å faktisk treffe?" er litt utdatert i WotLK, i motsetning til TBC der man hadde mye mindre angrep som ret paladin og det var mer kritisk at alle skulle treffe for å gjøre god skade. Jeg er fullt enig i at man burde cappe hit for å øke skade, men det er også dritenkelt å få 8% hit fra gear, slik at man kan fokusere på str fra sockets. er ret pala selv ligger på 242 hit 21 hit under cap ikke gemma i det hele etter hit eller enchants har brukt de 3 B's (Belt Bracer Boots) noe er fra neck og tiers(har fullt 5/5 T7.5) for å si det sånn er det ikke noe problem å treffe hit cap i det hele og det store med så mye hit enkelte items i Naxx og OS mitt forslag er å bruke litt hjelp fra maxdps.com på gear og skader jo ikke å litt for mye hit i starten av raiding da melee swings er 2-4 plass på dmg done Edit; vel å merke lønner det seg å ta vare på hit items en bytter ut i tilfelle dps faller etter et skifte så er det bare å bytte tilbake.....fikk T7 hjelm sist raid og droppa under hit cap....sparer på den gamle i tilfelle drop i dps Endret 16. mars 2009 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som bruker maxdps.com til å finne ut av holy gear her? Tenkte å bruke det med en gang jeg kommer til lvl 80, sånn at jeg får en liten veiledning på hvor jeg burde gå. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hva tror folk om denne speccen etter neste patch? Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hva tror folk om denne speccen etter neste patch? talents i holy ser jeg som bortkasta siden så og si alt av mana regen fra ret er base mana regen.....sitter fortsatt og venter på brukbare talents i prot eller holy som er brukbar for ret siden ghostcrawler(blizz dev) sa at de ville at ret skulle bruke talents i andre tre enn ret treet Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hva tror folk om denne speccen etter neste patch? talents i holy ser jeg som bortkasta siden så og si alt av mana regen fra ret er base mana regen.....sitter fortsatt og venter på brukbare talents i prot eller holy som er brukbar for ret siden ghostcrawler(blizz dev) sa at de ville at ret skulle bruke talents i andre tre enn ret treet Slik han også har gjort i speccet over Men ærlig talt så er jeg ikke noen stor fan av de holy talentene man har til rådighet. En annen ting jeg la merke til med glyphene dine i speccet du linket: Hvorfor har du SoC glyph istedet for judgement glyphen? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hva tror folk om denne speccen etter neste patch? talents i holy ser jeg som bortkasta siden så og si alt av mana regen fra ret er base mana regen.....sitter fortsatt og venter på brukbare talents i prot eller holy som er brukbar for ret siden ghostcrawler(blizz dev) sa at de ville at ret skulle bruke talents i andre tre enn ret treet Slik han også har gjort i speccet over Men ærlig talt så er jeg ikke noen stor fan av de holy talentene man har til rådighet. En annen ting jeg la merke til med glyphene dine i speccet du linket: Hvorfor har du SoC glyph istedet for judgement glyphen? Glyphs har jeg ikke mye vett på så de bare klaska jeg inn der. Men, Aura mastery er verdt poenga der imo, og jeg hadde kommet til å tatt den som Prot også. + 60% mount speed, og 3%haste og 3% damage ekstra er ikke dårlig! (og resistance auraene blir jo imba!) Endret 20. mars 2009 av Zepticon Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hva tror folk om denne speccen etter neste patch? talents i holy ser jeg som bortkasta siden så og si alt av mana regen fra ret er base mana regen.....sitter fortsatt og venter på brukbare talents i prot eller holy som er brukbar for ret siden ghostcrawler(blizz dev) sa at de ville at ret skulle bruke talents i andre tre enn ret treet Slik han også har gjort i speccet over Men ærlig talt så er jeg ikke noen stor fan av de holy talentene man har til rådighet. En annen ting jeg la merke til med glyphene dine i speccet du linket: Hvorfor har du SoC glyph istedet for judgement glyphen? Glyphs har jeg ikke mye vett på så de bare klaska jeg inn der. Men, Aura mastery er verdt poenga der imo, og jeg hadde kommet til å tatt den som Prot også. + 60% mount speed, og 3%haste og 3% damage ekstra er ikke dårlig! (og resistance auraene blir jo imba!) greit nok aura mastery er jo ok å ha men de 10 poenga før det ser jeg som bortkasta etter min mening siden de ikke gir noe særlig styrke ret vis (15% int av base mana som er ca 5.7k er ingenting i det hele og det store ) og pushback talent er mer healer/pvp talent Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 nei? det er 10sec? blir sånn 10% kanskje dmg resisted, og i fights som krever resistance har du gear til det uansett så tror nok bruken av det talented blir veldig situasjonsbetinget. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Sånn som det er på PTR nå så øker Aura Mastery kun auraen i seg selv, ikke eventuelle ekstraeffekter man kan få fra talents slik som 3% dmg og 3% haste. Varigheten er også kun 10sekunder. Dette gjør dette talentet til et noe dårlig alternativ for ret paladins i PvE spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå