Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Om du tenker på prisinfoen listet opp i førstepost er dette feil, og hele førstepost har et stort behov for en oppdatering og vedlikeholdsarbeid. I og med at innlegg.no og diskusjon.no slår seg sammen, venter jeg med å oppdatere førstepost i tilfelle dette forumet og alle trådene blir borte.

 

Denne tråden ble laget i starten av februar 2009, så det er en god stund siden og har heller ikke bitt oppdatert siden.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Her er greia:

 

Jeg har skaffet meg en trans-ett eller annet (kommer ikke på navnet) som skal gjøre slik at jeg kan spille med PS3'en på PC-skjermen.

Det gikk forsåvidt veldig greit, helt til lyden forsvant. Første gang jeg gjorde dette funket det perfekt. Da jeg skulle plugge trans-tingen tilbake i skjermen etter bruk av PC forsvant lyden.

 

Nå har jeg grublet litt over situasjonen og tror at det har noe med at skjermen ikke er egnet for dette. Men kanskje noen som har en løysning?

 

Takker for svar og hjelp! :)

 

Edit: Den "tingen" jeg snakket om er en adapter til HDMI kabel. ATI Radeon 6 Graphics faktiskt. Noen som har lik og som vet hvordan man får lyd?

 

 

Om du tenker på prisinfoen listet opp i førstepost er dette feil, og hele førstepost har et stort behov for en oppdatering og vedlikeholdsarbeid. I og med at innlegg.no og diskusjon.no slår seg sammen, venter jeg med å oppdatere førstepost i tilfelle dette forumet og alle trådene blir borte.

 

 

Denne tråden ble laget i starten av februar 2009, så det er en god stund siden og har heller ikke bitt oppdatert siden.

 

Da er den saken klargjort. Burde kanskje skjønt det. xD

Endret av Ztalon
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hai PS3 guys!!

 

Jeg er en Xbox 360 fanboy, eller jeg var en. nå nærmer julen seg å jeg vuderer kraftig å invistere i en PS3 pga GT5, MGS osv.

lurte da litt på om det funker å spille PS2 spill på maskinen?

og hvordan er Blue-ray spilleren i forhold til andre maskiner der ute?

Lenke til kommentar

Den første versjonen av PS3 som hadde 60 GB hardisk kunne spille PS2 spill, men alle andre kan kun spille PS1 spill.

Du kan lete etter den brukt på nettet, men vil nok koste mer enn det smaker om du ikke er veldig heldig.

 

Ellers er det en fin konsoll, sleng også på Uncharted 1 og 2, Killzone, God of War 3 ++ så blir det bra :D

 

Blu Ray spilleren er ganske bra, og den er kjekk da den kan oppdaterers med nye ting som måtte dukke opp via Sony sine oppdateringer. Trenger ikke noe bedre spiller etter min mening.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er rykter om at dagens PS3 også kan bli bakoverkompatibel. http://gamer.no/artikler/70736/blir-ps3-slim-bakoverkompatibel/

Det ver vel det eneste jeg savner med min 80GB PS3, at jeg må grave frem min gamle PS2 (som jeg ikke gidder) hvis jeg vil spille noen av PS2 eller PS1 klassikerene mine. Også eneste grunn til at jeg kunne tenkt meg å kjøpt en Slim PS3, siden jeg syns den orginale ser mye finere ut. :D

 

Så vidt jeg vet, så kan du kun spille PS1 spill kjøpt på PSN på PS3 (forbanna mye PS i den setningen når jeg tenker meg om :p)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Byttet skjerm fra HDMI til D-Sub slik at jeg var på pc'n. Når jeg byttet tilbake var skjermen til ps3 svart og jeg restartet. Når jeg skrudde den på igjen registrerte den ingen spill. Prøvd med flere spill, men den reagerer ikke. Må vel sende den inn nå? Hvor lang tid er rep tiden på ps3 nå til dags? Husker det var bortimot 2mnd forje gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...