Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventet egentlig rundt 7/10 fra Gametrailers da de helt klart er hardbarka x360-fanboys. :p

Noen som kan bekrefte/avkrefte slippdatoen til Gamezone? Litt søkt at det er bare de som har fått med seg en eventuell fremskyndelse av lanseringen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var det endret litt i førsteposten, det kommer mer, men jeg har litt mye å gjøre akkurat nå! ;)

Gi beskjed om det er noe dere vil ha med!

Skrevet
Da var det endret litt i førsteposten, det kommer mer, men jeg har litt mye å gjøre akkurat nå! ;)

Gi beskjed om det er noe dere vil ha med!

Linker til gameplay osv! Sånn vi blir enda mer hekta :D

Skrevet

Lanseringsdato er fortsatt 25 feb? Ble litt i tvil når jeg så på Gamezone.

Toman - godt å ha deg med her. Føltes litt feil å diskutere Killzone 2 uten deg B)

Skrevet

At det ikke er co-op er helt greit. Hvorfor er det blitt sånn at alle spill skal inneholde alt? Om de leverer en gnistrende online multiplayer-opplevelse ellers trenger man da ikke sitte å furte fordi de ikke har inkludert co-op.

Uncharted inneholder ingen multiplayer i hele tatt, men det er fortsatt et av de aller beste spillet som har kommet på PS3.

Skrevet
At det ikke er co-op er helt greit. Hvorfor er det blitt sånn at alle spill skal inneholde alt? Om de leverer en gnistrende online multiplayer-opplevelse ellers trenger man da ikke sitte å furte fordi de ikke har inkludert co-op.

Uncharted inneholder ingen multiplayer i hele tatt, men det er fortsatt et av de aller beste spillet som har kommet på PS3.

Co-op er koselig fordi man da får gått igjennom storymodusen med en venn eller tre. Det har nesten blitt et must å inkludere coop.

Skrevet

Er litt synd at det mangler coop, men det er ingen big deal for meg. Har ganske mange spill jeg burde ha spillt igjennom for tiden, men Killzone 2 må nok kjøpes uansett, det ser ut som ett ekstremt bra spill :)

Skrevet

Eg spilte nettopp CoD:WaW mens eg så på en film av Killzone 2. Og fy faen for en forskjell! Man skulle ensten ikke tro at Cod 5 bare kom ut noen måneder før killzone kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...