Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Skal vi se hvem som klarer å komme seg gjennom demoen fortest? :p

 

Game on! Min kjappeste gjennomføring så langt er 7 min og 53 sekunder(tredje "runde") - uheldigvis i all min iver klarte jeg å dø, ellers skulle det nok gått på mellom 6-7 minutter en plass.

Endret av Bunad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var sweet lyd på Helgast rifla! :o

 

Det var en kar oppå taket på et lite hus inni det store lagerhuset som hadde den. Skøyt han ned og heldigvis fant jeg våpenet. Det var litt rart, fordi jeg merket at han skøyt ett og ett skudd om gangen, og lyden var litt rar. Så dro jeg frem pistolen og testet om det var samme lyden. Det var det ikke så jeg måtte lete litt rundt å se om jeg fant våpenet hans. Bingo! Fant også litt ammo til den av en random fyr litt senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Blir kjøp dette her ja! grafikken og det var vertfall nydelig, føltes virkelig som om man var i krig her!

Eneste styringen var litt uvant, mend det kommer seg vell :)

Lenke til kommentar

hva?!

 

Kan en slå av crosshairsa? schweeeeet <3<3

 

 

gleder meg til å komme hjem å spille igjennom den noen ganger til!

 

DS3 kontroll er da ett must! 500 er ikke umulig å hoste opp som 17 åring!

menmen

hvordan klarer du egentlig å ødelegge de? jeg har gitt min en del harsk behandling og den funker flott!

 

Xbox kontroll.. huff liker best ps3 sin jeg, batteripakkningen er i veien for pølsefingran mine

Lenke til kommentar
Skal vi se hvem som klarer å komme seg gjennom demoen fortest? :p

 

Game on! Min kjappeste gjennomføring så langt er 7 min og 53 sekunder(tredje "runde") - uheldigvis i all min iver klarte jeg å dø, ellers skulle det nok gått på mellom 6-7 minutter en plass.

 

 

Min beste er 5 min og 57 sek :D

Lenke til kommentar

Dem skulle ha lagt inn muligheten til å kunne holde seg inne til veggen bare ved et trykk og et trykk til for å løsne! Også burde dem ha lagt inn muligheten til å ha sånn som i Call of Duty så når du sikter inn i nærheten av en modtsander så går den automatisk mot hodet (kun i singelplayer) det hadde gjort at sikte hadde følt bedre ut.

 

Ellers var alt helt "blown away", det setter en ny standard for FPS spill.

Lenke til kommentar
Dem skulle ha lagt inn muligheten til å kunne holde seg inne til veggen bare ved et trykk og et trykk til for å løsne! Også burde dem ha lagt inn muligheten til å ha sånn som i Call of Duty så når du sikter inn i nærheten av en modtsander så går den automatisk mot hodet (kun i singelplayer) det hadde gjort at sikte hadde følt bedre ut.

 

Ellers var alt helt "blown away", det setter en ny standard for FPS spill.

 

Så med andre ord du vil ha auto aim?

Hva er morroa med det i ett reelt fps?

Huff nei, jo mindre auto aim jo bedre, en av/på mulighet er greit men huffameg!

 

sitter på skolen å kjeder meg mens jeg stirrer febrilsk på klokka for å se om jeg kan klare å egle lærern te å la oss slippe litt før tida!

Lenke til kommentar

Personlig ble jeg faktisk skuffet. Jeg hadde forventet detaljerik realisme, men dette var tydelig stilisert; minnet meg om en slags mørk variant av sånne franske krigstegneserier. Dessuten virket ikke «skarpheten» som annet enn diverse filter, og effekter som myket ut bildet. Ai ai ai. Ikke så veldig imponert. Kontrollen er jeg derimot veldig begeistret for. Den føltes tung, og naturlig ut; en helt særegen «feel» hvis dere skjønner. Jeg er fremdeles litt skeptisk her, men jeg likte det i hvert fall bedre enn Halo 3, ikke at dette nødvendigvis trenger være noe Halo-killer, med tanke på at jeg virkelig ikke likte serien.

 

Hvordan fikk de forresten en så kort demo til å bli 1,2 GB?

Lenke til kommentar

Har da spilt gjennom demoen et par ganger og jeg forstår hvorfor anmeldere rundt omkring i verden elsker dette spillet!

 

Spillet ser flott ut, men jeg syntes folk har overdrevet om at grafikken er " beste jeg noen gang har sett". Ikke misforstå, den er flott, men ikke så flott som folk skal ha det til- mener da jeg.

 

Siktingen fungerte som bare det for meg! Hadde ikke noe problem i det hele tatt ( litt treg sikting på begynnelsen), men det funket flott for meg.

Allikevel hadde det vært bedre med L1 sikte og R1 for å skyte, men det kan jo endres i menyen.

 

Veldig fornøyd, veldige gode AI, flotte våpen (elsker våpenlydene) og flott coversystem!

Men det jeg ikke skjønner er hvorfor spillet har fått aldersmerkering 18+?

Var lite med blod å se når man spiller og granat eksplosjonen var ikke så voldelige .

Fatter iallefall ikke hvorfor det har fått 18 og ikke 15 i England. BIA:HH er jo mye voldeligere!

 

Uansett, tiltross for at jeg er for ung til å spille selve spillet ( og kjøpe det), stiller jeg opp i butikken og skal prøve å få kjøpt det selv.

For dette er noe av det beste jeg noen gang har spilt!

Lenke til kommentar

Da var demoen testet...og WOOOOOW![/size]

 

Om dette er starten på hva PS3 kan klare så kommer vi til å bli blown away når hardwaren begynnes å virkelig presses. Savner kanskje litt skarpere textures da dem er litt "blasse" men dette er bare pirk...

 

Utrolig heftig krig og kaos og skyte episodene er vel noe av det beste jeg noen sinne har spilt. Killzone 2 kommer til å selge i bøtter å spann det er sikkert å vist!! Og ikke minst pushe flere PS3 maskiner ut av butikkene for det her var bare INSANE bra saker.

 

Helt klart et av dem peneste fps spillene noen sinne lansert på konsoll, gleder meg som en unge til å få fatt i hele spillet.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...