Anech! Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tittelen sier vel sitt, men jeg håper dette kan vøre en slags oppdateringstråd for folk som ikke lenger spiller, men som lurer på å teste Age of Conan igjen. Jeg er en av dem, og lurer derfor på om noen kan fortelle litt om hvordan spillet har forandret seg det siste halvåret (hovedtrekk), og spesielt med tanke på den nylige server mergen.
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Lurer på det samme spilt det litt i begynnelsen men kom ikke lengre en lvl 30.
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Kom vel aldri lengre enn til level 17. Men håper at en dag jeg får meg en ny maskin, så jeg kan spille det igjen. Virker som et bedre spill nå, enn det var. Birger
Joananas Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg kom til lvl 48 før jeg kastet inn håndkleet selv. Skryter fortsatt av spillet på alle måter med unntak av high-lvl innhold.
svenningen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 spilte til rundt 30-ish..ga opp selv.. syns det var best i starten
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Spiller har forandret seg mye de siste månedene. De største forandringene hittil er: * Memory leaks er så og si helt borte * PvP XP/levels/armor/weapons * Ny zone kalt Ymir's Pass (level 55-63) * Ny dungeon (level 62-63) Neste patch som kommer nå veldig snart vil ha tre nye dungeons (level 43 group, level 80 solo og level 80 group) og DirectX 10 (patchen kan bli levert uten DX10 hvis alt annet innhold blir klart før DX10 er klar).
Anech! Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Hva med Tarantia (?) commons? Noe nytt om dette området?
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tror kanskje Commons District kommer i neste patch etter denne som er på test-live nå. Den patchen skal også inneholde itemisation revamp (buffet stats etc.) og masse class fixes. Kanskje til og med Wing 3, House of Crom etc. hvis man er heldige.
Avean Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg gjenåpnet Age of Conan iforgårs etter en lengre pause, klarte ikke å holde meg unna lenger. Virker som spillet går bedre enn hva nyheter tilsier. De har vel nesten en halv million spillere fortsatt (etter hva jeg har hørt) og serverne er meget aktive. Er vel ikke noe grensesprengende nytt men er nok å gjøre og oppleve.
DurinVIII Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har også startet opp igjen så smått med Age of Conan, etter et halvårs pause. Den gang stoppet jeg på 78. Har ikke gjort noe på mainen enda, men spilt litt på en alt. Foreløpig er jeg ikke mer enn 30 på den, og de første ~40 levelene hadde man imo ingen verdens ting å klage over ved release heller. Skal dog bli spennende å se hvordan det er på de litt høyere nivåene, hvor motivasjonen dabbet mer og mer av første gangen. Misliker forresten sterkt at de har fjernet at man kan spawne på hvilket resurrection point man vil.
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Heisann folkens! Vil begynne med at AoC har nå blitt det fantastiske spillet det burde være i starten! Det har kommet/blitt fikset: *Raid bugs har blitt fikset *Er så og si ganske bug fritt, veldig få bugs igjen *Pvp level og gear har kommet *Ymir's pass! level 58-64 sone *Sieges begynner å bli stabile *Server merges! Et Stort pluss! *Er fortsatt en svak memory leak igjen, men den får ikke klienten til å krasje, eneste den gjør er at spillet kjører på lavere FPS etter en stund med zoning, så det kan være verdt å restarte klienten etter 3~ timer med gaming. Vil si det er det meste. Er jo forsåvidt begynt å komme nytt PvE content, blant annet Slaughterhouse og Xibaluku(veit ikke hvordan det skrives ), og de skal snart lansere DX10 også, alt dette er på Test Live servern. Kom med flere spørsmål så skal jeg svare så godt jeg kan
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nei, er jo lizam det jeg sier. Ahh, beklager! Leste feil Skal lese 2 ganger gjennom neste post
Belfez Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Frister å komme tilbake det som fikk meg til å slutta var da en tank i gruppa ba meg fjerne petsa mine(spilte necromancer) pga det lagga for ham
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Frister å komme tilbake det som fikk meg til å slutta var da en tank i gruppa ba meg fjerne petsa mine(spilte necromancer) pga det lagga for ham Vil anbefale deg på det sterkeste å komme tilbake! Det har begynt å komme flere spillere tilbake nå Og server merges gjorde underverker, og fjerna spøkelses byene i lavere levels!
Belfez Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 kanskje vet du hvilken merge server battlescar er i da? den jeg spilte på
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 kanskje vet du hvilken merge server battlescar er i da? den jeg spilte på Alle pvp serverne ble merga til 1 server, har laget en tråd med server list! Battlescar er nå Fury!
Hansoen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 tenker på å starte opp igjen selv. Kom vel til en rundt lvl 50 før jeg sluttet. En bug jeg er helt nødt til å vite om er vekk, er den som gjorde at kartet ble grått og man bare kunne se quest X'ene? Detted var et irritasjonsmoment av de sjeldne. Kan noen også bare kjapt si om det er gøy fra 50 og opp til 80?
Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hvis du er ute etter et spill med god musikk, grafikk, lyder og stemning er nok AoC absolutt et spill for deg. Spiller er veldig bra å levle i (i mine øyne det beste spillet hvis du liker å levle mye), men mangler nok fortsatt en del på "Endgame", altså level 80 content. I tillegg er det fortsatt en del problemer rundt klasse balanse. Jeg vil likevel anbefale spillet til de fleste (selv om jeg personlig ikke spiller spillet akkurat nå).
Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 tenker på å starte opp igjen selv. Kom vel til en rundt lvl 50 før jeg sluttet. En bug jeg er helt nødt til å vite om er vekk, er den som gjorde at kartet ble grått og man bare kunne se quest X'ene? Detted var et irritasjonsmoment av de sjeldne. Kan noen også bare kjapt si om det er gøy fra 50 og opp til 80? At mappet ble Grått var memory leak, disse har blitt nesten helt fikset nå! Er også kommet ymirs pass, så ja! det er ekstremt mye morsommere å levle fra 50-80 nå enn hva det var før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå