Gå til innhold

- Norske jenter har seg selv å takke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag; stoppe all innvandring fra diverse underutviklede land

Jeg har en slektmiomg som er forferdelig glad i å kjøre bil og det og kjøre gjør han glad selvom han ikke ender opp nboe sted!

 

Han fikk TAXI lisens men klarte nesten ikke å få jobb siden det var så satans mange innvandrere som søkte før han!!!

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme jeg kan se poenget. Som noen nevnte over, så kan en ta et par forhåndsregler for å prøve å hindre det gale i å skje. Ser på det som en liten parallell til at en skjuler PIN-koden når en betaler med kort, at en låser huset og bilen når en forlater den og sånne ting.

Såklart, i et ideelt samfunn hvor alle respekterer hverandre og blablabla, kan alle disse forhåndsreglene droppes.

 

Det som gjør meg frustrert i en sånn sak, er at det blir unskyldt. At det er greit at det skjer fordi "de ikke vet bedre" eller "er nyssgjerrige". Ser for meg at scenene blir utspilt i idiotiske TV-serier importert fra USA hvor det er et lattermildt publim (eller en boks) og konklusjonen er "kids will be kids" og det er greit. At det på et magisk vis skal fikse seg selv om det ikke blir tatt tak i. NN - Norsk Naivitet - blir problemet.

At "hvite" må hele tiden passe på hva de sier og gjør rundt disse folkene som er verdt så mye mer og kan løpe rundt og rive av jenter klær og voldta som alt passer de, for de vet jo ikke bedre :) .

 

:(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jenter har seg selv å takke kan kanskje være litt sant på et vis.

Det er vel stort sett mest kvinner som vil ha pakket her til lands.

På tide at kvinner og jenter snart åpner øya litt selv også, ikke bare oss menn.

 

De fleste kvinnene jeg kjenner vil helst at Norge skal ta inn mindre innvandrere.

 

De fleste damene jeg har møtt på har hatt den tingen til felles at de blir helt krakilske dersom du tar til orde mot innvandring.

De behandler deg umiddelbart som en spedalsk, og kommer med nedsettende tilsagn, og stempler deg som rasist, drittsekk, sneversynt, skjærer alle over en kam, og så videre.

 

Det er vel stort sett kvinnfolk som stemmer SV også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo ganske klart at de som ble intervjuet sier slikt bare på pur faen for å provosere, men da blir jo spørsmålet - hvorfor provosere? Kan det ha noe med at både utlendingene og nordmenne blir like sinna på hverandre som skaper en ond sirkel? Jeg vet at dette er et rimelig komplisert tema, men drittslenging og provosering begge veier hjelper lite. Jeg kunne se for meg at de som flytter inn hadde vært mer anstendige om de hadde blitt behandlet på samme nivå som nordmenn, men det er nok for seint for det nå :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er uenig. Jeg tror ikke det ble sagt noe bare for å provosere, jeg tror det var en lekkasje av sannhet. Dette ble presisert av intervjuobjektet selv. "Bare send det. Jeg lyger jo ikke. Det er jo sant.."

 

Dette er, slik jeg ser det, resultatet av den årelange kampanjen med å spre selvforakt for den vestlige kulturen. Dette gir seg utslag i en mainstream oppfattelse av at ingen andre kan begynne med å hate oss i utgangspunktet. Det er alltid vi som har gjort noe galt først, og uansett hvor ille det som gjøres mot oss er, så kan det forsvares ved at det var en "reaksjon" mot noe vi gjorde mot dem.

 

ALLE muslimer som blir intervjuet om terror vil hevde at "det som skjer er jo dumt, men det er forståelig, fordi [barna i gaza er uskyldige / USA vil ha olje / Europeere hadde kolonier i Afrika for lenge siden / NATO har feilbombet og sivile har blitt drept / Islam er under angrep av ISAF... etc.]. Alt er en reaksjon, liksom.

 

Hvis man ser tilbake til islams opprinnelse, så ser vi at muslimene var aggressorer helt fra dag 1, og har en ubrutt kjede av aggressjon mot vesten, over en periode på 1400 år, og som har gjort seg synlig på 4 kontinenter.

 

Radikale muslimer hater oss ikke på grunn av hva vi gjør, men på grunn av hva vi er. Vi er Kafir. De verste krek i guds øyne. Muslimenes fiender. Illgjerningsmenn. Etterkommerne av aper og griser. Slue og griske. Ute etter å snu muslimer vekk fra den sanne religion - islam. Onde og slue, som har endret guds budskap for å passe våre egne ønsker, og vi har pervertert religionene våre. Vi er perverse, og måtte Allah ødelegge oss. Muslimene skal drepe oss hvor enn de finner oss. Den som ønsker en religion utenom islam - aldri vil det bli godtatt av ham. Alt dette i følge koranen.

 

Denne karen forklarer det hele på en god måte:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_X8dhrzQCHY

 

Legg merke til dato og TV kanal. Dette er ikke noe obskure greier. Dette er utbredt.

Endret av Huggslangen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg er uenig. Jeg tror ikke det ble sagt noe bare for å provosere, jeg tror det var en lekkasje av sannhet. Dette ble presisert av intervjuobjektet selv. "Bare send det. Jeg lyger jo ikke. Det er jo sant.."

 

Dette er, slik jeg ser det, resultatet av den årelange kampanjen med å spre selvforakt for den vestlige kulturen. Dette gir seg utslag i en mainstream oppfattelse av at ingen andre kan begynne med å hate oss i utgangspunktet. Det er alltid vi som har gjort noe galt først, og uansett hvor ille det som gjøres mot oss er, så kan det forsvares ved at det var en "reaksjon" mot noe vi gjorde mot dem.

 

ALLE muslimer som blir intervjuet om terror vil hevde at "det som skjer er jo dumt, men det er forståelig, fordi [barna i gaza er uskyldige / USA vil ha olje / Europeere hadde kolonier i Afrika for lenge siden / NATO har feilbombet og sivile har blitt drept / Islam er under angrep av ISAF... etc.]. Alt er en reaksjon, liksom.

 

Hvis man ser tilbake til islams opprinnelse, så ser vi at muslimene var aggressorer helt fra dag 1, og har en ubrutt kjede av aggressjon mot vesten, over en periode på 1400 år, og som har gjort seg synlig på 4 kontinenter.

 

Radikale muslimer hater oss ikke på grunn av hva vi gjør, men på grunn av hva vi er. Vi er Kafir. De verste krek i guds øyne. Muslimenes fiender. Illgjerningsmenn. Etterkommerne av aper og griser. Slue og griske. Ute etter å snu muslimer vekk fra den sanne religion - islam. Onde og slue, som har endret guds budskap for å passe våre egne ønsker, og vi har pervertert religionene våre. Vi er perverse, og måtte Allah ødelegge oss. Muslimene skal drepe oss hvor enn de finner oss. Den som ønsker en religion utenom islam - aldri vil det bli godtatt av ham. Alt dette i følge koranen.

 

Denne karen forklarer det hele på en god måte:

 

 

Legg merke til dato og TV kanal. Dette er ikke noe obskure greier. Dette er utbredt.

 

Så det er håpløst med andre ord

Lenke til kommentar

Islam er håpløst.

Å voldta fiendens kvinner er en islamsk tradisjon som ble innført av Muhammed selv.

At vi lever i et sekulært samfunn og ikke er muslimer, gjør oss til fiender av muslimene.

Dette i følge koranen, hadith og sunna.

 

Du har kanskje et godt hjerte, og ønsker å se det beste i mennesker. Det er en god egenskap, men det kan også være en farlig egenskap, spesiellt når man kommer borti noe ondskapsfullt som man ikke har kunnskap om.

 

Les om islam og voldtekt fra en primærkilde her:

 

http://www.hadithsahihmuslim.com/sexual-intercourse/al-azl-incomplete-sexual-intercourse-coitus-interruptussahih-hadith-muslim.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

fy faen jeg blir så sint når jeg leser dette. hælvettes neger som tror at det bare er å voldta damer som er dristig kledd. ødelegge den stakkars jenta for resten av livet fordi at det sikkert er greit i apeland.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager klarer du å få vridd det i den retning Gypsy? For å svare på spørsmålet ditt. Nei, det er vel ingen som sier det.

 

Jeg er forøvrig enig med fetterbror. Det er synd, fælt og alt med seg at norske jenter blir voldtatt. Det er dog realiteten, det er også en realitet at vi kan hindre noen voldtekter ved å ta forholdsregler. Det er dermed et spørsmål hver enkelt må stille seg selv, og handle deretter.

 

Er min rett til å oppføre meg som før, viktigere enn å minke sansynligheten for voldtekt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selfølgelig er den det. Din frihet er ukrenkelig. Det er ikke du som skal endre adferd, det er de kriminelle, og vi skal bruke makt for å håndheve loven vår. Ellers har vi gitt etter for terror, og det vil bare vise en svakhet som nærer mer uønsket adferd.

 

Vi skal ikke vike en tomme på våre prinsipper. Gjør vi det så blir vi som ett av disse landene hvor flyktningene våre kommer fra, og det fortere enn vi kan forestille oss.

 

Hvis man først begir seg ut på den kursen du staker ut, og etterkommer fremmedes krav om "mindre utfordrende bekledning", hvor går grensen? Hvis voldtektene ikke stanser, skal vi bare fortsette å kle på jentene våre, helt til de går i burka? Det er jo slik kvinnene går i de mest ekstreme muslimske landene.

 

Jeg sier at vi heller skal stole på kvinnene våre og gi dem friheten til å bevæpne seg selv. Det er en mye bedre måte å redusere voldtekter, og en metode som satser på personlig frihet i stedet for å fjerne personlig frihet. Om ikke med pistol, så med skikkelig pepperspray og evt taser. Det ville signalisere at vi er som vi er, og vi er sterke. Man skal ikke komme her og komme her.

 

Så var det for hvermansen å sette seg inn i omfanget av disse voldtektene slik at bevæpningen ikke ser for "amerikansk" ut, samt at politikerne har baller nok til å gjennomføre noe slikt. Jeg er glad jeg ikke er en Norsk kvinne, og det sier ikke lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...