Gå til innhold

- Norske jenter har seg selv å takke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge burde stenge innvandring mener nå jeg!

 

Verden blir å gå videre selv om Norge velger og trekke seg fra å ta inn innvandrere!

 

Det ville vært å skyte oss selv i foten økonomisk sett, med andre ord idiotisk.

 

Uansett om holdningene til de som ble intervjuet er forkastelig, så må vi ikke glemme at disse representerer ikke alle innvandrere.

Lenke til kommentar

Vi må ha handling NÅ! ... For 3 år siden. Artikkelen er fra 2008

Sikkert nylig fått tilgang til internett da :D

Nei seriøst, slikt skjer. Man snubler over en link og så glemmer man å sjekke datoen. Ikke noe ekstraordinært med det...

 

Edit: Beklager jeg brøt inn i diskusjonen. Ser jeg misset at det var skrevet 2 fulle sider til i tråden ( ups ! )

Endret av NorwegianSkeptics
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forslag; stoppe all innvandring fra diverse underutviklede land

 

Vi har mange innvandrere fra underutviklede land, som gjør en god jobb i Norge. Den eneste gruppen som organiserer seg i egne paralellsamfunn og utviser forrakt for vårt samfunn når de har fått komme hit - det er muslimene. Årsaken finner man i deres "religion". Les koranen, så vil du forstå.

 

Old newwwz.. Nordmen er late og vil studere.. jobber som taxi håndtverk er det utlendingene som tar seg av, vi er rett og slett avhenginge av å ha dem.. snakk om å skyte seg selv i foten.. LAAAZY (mehself included)

 

Metallica sa det best: Sad but true. Vi er et ynkelig og bortskjemt folk som aldri har måttet kjempe for noe, og som ikke vet å verdsette det vi fikk servert på sølvfat av våre besteforeldre. Irakere som får kjøre taxi i Norge har et helt annet sammenligningsgrunnlag enn det de fleste nordmenn opererer med. Her er selvrealisering og glamour den viktigste faktor, mens mennesker fra mer virkelighetsnære verdensdeler fortsatt har de primære behovene i forsetet. Jeg skjems.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norske jenter må faen meg få gå i hva de vil, og takk og lov for det, for jeg vil faen ikke at de skal gå i en grell burka for å holde gatene trygge.

 

Jeg forslår plumbo og vann i skrittet til de som utfører grov voldtekt, så kanskje de ikke "frister" så mye likevel..

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...