Gå til innhold

- Norske jenter har seg selv å takke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når de holder på sånn kan de komme seg til helsike hjem til de lav-iq landene de kom fra.

Selv om at en naken dame der nede er "kom å ta meg", så betyr ikke dristig kledd her det samme.

Det betyr, kom å forfør meg. ikke kom å ta meg. Skal det være greit at når de går kledd sånn, så er det bare å kjøre på, og kjerringene kan bare takke seg sjøl? Fy faen hadde jeg sett noen av de apekattene holde på sånn her.. ÅÅÅÅÅ da hadde jeg klikka

Lenke til kommentar

det er ikke politisk korrekt, men når de kler seg som h o r e r må de også ta litt av skylden selv.. selvfølgelig er d ikke det man burde forvente, men folk er forskjellig her til lands. I utgangspunktet skulle man kunne gå gjennom oslo naken, men ville noen egentlig blitt overrasket om det var noen som ikke klarte å holde fingrene unna fruktfatet...

 

Det er litt som når man legger igjen en bunke med tusenlapper på et cafebord. Det finnes alltid en eller annen jævel som ikke klarer å motstå fristelsen.

 

Som sagt, burde ikke skulle forvente det..men samfunnet består av forskjellig folk.. hvorfor ikke tilapsse seg deretter i stedet for å naivt forvente at alle skal tilpasse seg etter deg i stedet....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alle som kommer her skal tilpasse seg, og viss jentene her vil gå rundt lettkledde skal de galdelig få lov..

Så klart.

 

det jeg bare undrer meg over er at man fortsatt ikke, etetr 15+ år med grove voldtekter, har faktisk har tatt til seg å lært at "oi, det er jo ikke alle som tilassser seg vårt samfunn"..

også blir man liiiike overrasket og sjokkert hver gang det skjer en voldtekt, at innvandrere foooortsatt ikke har klart å tilpasse seg det norske samfunn og regler..

 

hadde jeg vært jente hadde jeg hvertfall tenkt gjennom om det var noe JEG kunne gjøre for å kanskje redusere risikoen til at jeg ble voldtatt. Nei, det er ikke en ønskesituasjon, men hva er best? Fly rundt på en sky å ønske seg en perfekt verden hvor man tror alle som kommer hit klarer å tilpasse seg norske forhold, eller komme seg ned på jorden å se hvordan d faktisk er in real life?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

det er ikke politisk korrekt, men når de kler seg som h o r e r må de også ta litt av skylden selv.. selvfølgelig er d ikke det man burde forvente, men folk er forskjellig her til lands. I utgangspunktet skulle man kunne gå gjennom oslo naken, men ville noen egentlig blitt overrasket om det var noen som ikke klarte å holde fingrene unna fruktfatet...

 

Det er litt som når man legger igjen en bunke med tusenlapper på et cafebord. Det finnes alltid en eller annen jævel som ikke klarer å motstå fristelsen.

 

Som sagt, burde ikke skulle forvente det..men samfunnet består av forskjellig folk.. hvorfor ikke tilapsse seg deretter i stedet for å naivt forvente at alle skal tilpasse seg etter deg i stedet....

 

Så du mener at om en jente går litt små full, med et litt kort skjørt på vei hjem fra en fest skal bli voldtatt så skal det bli godtatt fordi "Hun ba om det selv" ?

 

Så kan du heller ikke sammenligne en 1000-lapp som blir stjålet og en person som blir voldtatt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apekattene har jo seg selv å takke når de kler inn damene med så mye dritt at det eneste hud de ser er et par hender. Kanskje foreslå at de skal slutte å undertrykke kvinner i sine egne land først.

Men da er jeg vel inne på å endre noe i andres land igjen. Det er ikke noe jeg gidder å bruke energi på. selv om en del av skattepengene går til krig nå. + at mange som kommer og ikke gjør en dritt krever skinnjakker og dyre gardiner av nav

  • Liker 2
Lenke til kommentar

det er ikke politisk korrekt, men når de kler seg som h o r e r må de også ta litt av skylden selv.. selvfølgelig er d ikke det man burde forvente, men folk er forskjellig her til lands. I utgangspunktet skulle man kunne gå gjennom oslo naken, men ville noen egentlig blitt overrasket om det var noen som ikke klarte å holde fingrene unna fruktfatet...

 

Det er litt som når man legger igjen en bunke med tusenlapper på et cafebord. Det finnes alltid en eller annen jævel som ikke klarer å motstå fristelsen.

 

Som sagt, burde ikke skulle forvente det..men samfunnet består av forskjellig folk.. hvorfor ikke tilapsse seg deretter i stedet for å naivt forvente at alle skal tilpasse seg etter deg i stedet....

 

Så du mener at om en jente går litt små full, med et litt kort skjørt på vei hjem fra en fest skal bli voldtatt så skal det bli godtatt fordi "Hun ba om det selv" ?

 

Så kan du heller ikke sammenligne en 1000-lapp som blir stjålet og en person som blir voldtatt....

Ikke at det skal bli GODTATT at hun blir voldtatt.

Men jeg mener hun BØR har fått med seg at det kanskje faktisk er andre der ute som ser på dette som en ren invitasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting som kan gjøres når slike utsagn kommer ut i media? blir det lagt under *Freedom of speech*? disse mennene sier rett ut at når vi er fulle så kan det være at vi voldtar. Skylde det på alkoholen dumme idioter, alkohol frembringer deg selv du er deg selv når du er full, du blir fakitsk mer deg selv..

 

sende politi på døren og så sende dem hjem igjenn høres rimelig ut for meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Gidd ikke quote.

Fetterbror? Så du mener at når folk som kommer fra andre land skal følge sine egne regler, lover og normer fordi de kommer til Norge?

 

Vi tar imot dem med sølvfat og gir dem det de trenger for å komme seg opp i livet og tjene til sitt eget opphold. Så går de rundt og voldtar jentene i Norge fordi de har drukket seg fulle (mest sannsynlig på penger fra NAV) og ser på det som en invitasjon? Visst de ikke skjønner at slik oppførsel ikke er akseptabelt her i Norge så burde de bare dra hjem..

 

Over til noe litt annet. Hvorfor kommer disse utlendingene til Norge når de avskyr nordmenn? Så blir vi generalisert som rasistisk fordi en eller annen person sa "neger" forran en mørk hudede person. Men nu når de sier at vi er fæle skal vi bare akseptere det?

 

Jeg har ingenting imot utlendinger når de oppfører seg innenfor hva som er vanlig for nordmenn. Men når de begynner å snakke rasistisk om Norge, klage over at de får lite penger fra staten og enda se på en uskyldig jente som bare ville ha det litt artig en kveld som et "fruktfat" som de bare kan ta fra fordi de ser litt kløft?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gidd ikke quote.

Fetterbror? Så du mener at når folk som kommer fra andre land skal følge sine egne regler, lover og normer fordi de kommer til Norge?

nei absolutt ikke.

jeg mener det er på tide at vi snart faktisk bør innse at det faktisk ikke ER alle som klarer å følge våres regler, og skikker for hva som er invitasjon eller ikke.

 

for å si det sånn, når du sender dama di ut på byen, ville du sendt at kledd som total whore fordi du regner med at alle som er her til lands er anstendige og holder seg unna, eeeller ville du kanskje tenkt deg om en gang å tenkt at det faktisk også finnes folk der ute som ser på dette som en ren invitasjon..

 

nei, jeg sier ikke at det er rett å se på dette som en ren invitasjon. jeg sier bare at det faktisk finnes folk der ute som gjør det. og så lenge de finnes der, er det ikke da like greit å prøve å ta konsekvensene av d i stedet for å gå rundt å tro at det helt sikkert kommer til å gå bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...