Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hvem du spør, men min favoritt tier 4 er nok Grille eller T-28. Sistnevnte må spilles som en sniper vel og merke, for det aller meste kan penetrere / drepe deg. :p

 

Ellers er Hetzer grei med howitzeren (og blir enda bedre med "HE-buffen" i 7.2), T40 er absolutt kurant (ditto T49 som kommer i 7.2) og T-50 er usaklig skøy til scout å være.

 

e: Forøvrig bør alle beholde Marder II, da den er usaklig skøy. Jeg har nettopp kjøpt igjen min.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Hmm, vet ikke helt om jeg er så enig i at Hetzer'en er kurrant. Den har en smal, smal nisje hvor den er veldig god (type ventende bak hushjørner på bykart), men all-round så suger den, spør du meg. Dog er StuGIII, som kommer etter, helt fantastisk.

 

Grille er en sjarmerende liten sak. T-28 orket jeg rett og slett ikke :D

 

Jeg har også gått til gjenkjøp av MarderII, samt mountet både camonett og binoculars på den. Fantatisk gøy, og beste kanonen er helt klart anbefalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Møtte nettopp en Pz38 i min lorraine.. ble overasket over at den kunne penetrere papirarmoren min.. men mistet kun 60hp før den ga opp og stilte seg for å vente på at jeg skulle lade ferdig.. hehehe, hats of to you mr, whoever you are!

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg såogsi alle premium tanks som ikke er T8 er bortkastede penger. Du er ikke i nærheten når det kommer til credit fortjeneste som du får fra T8 premium. T8 premium har bra dmg og egenskaper som faktisk gjør dem gøye og spille og så har dem veldig lav repair kostnad.

Dmg done=credit/xp

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt en T2 Light om de fortsatt er å få kjøpt, og så pimpa den opp med 100% crew, optics, vents og spall liner eller GLD, og så kjørt rundt og spotta og skutt ting i filler / dinga som faen mens du ler som en galing. Cluet er å aldri stoppe. :p

 

Leste at Churchill er kul i platoon, særlig om dere er tre med den, alle med 100% crew og pimpa ut. Havner du på topp, så tar du så og si alt, bare passe opp for KV-er og andre som faktisk kan penetrere fronten din. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...