Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marder II, og AP. Dersom du kan penetrere. Om du skyter på en tanks mange tier over deg sliter du sannsynligvis med AP. Da kan du bruke HE, men selv da kommer du til å gjøre lite skade.

 

AP og HE fungerer no sånt: AP gjør full damage dersom den penetrerer armoren på det du skyter på. Viss ikke, null damage. HE gjør også full damage dersom den penetrerer, men dersom den ikke gjør det halveres først damagen, og så blir den redusert etter tykkelsen på armoren i nærheten av der du traff. Grunnen til at AP er bedre, er at HE har veldig lav penetration, og vil dermed som oftest gjøre mindre damage enn AP.

 

Når det gjelder om du penetrerer eller ikke....ta deg en tur på wikien og les om game mechanics. Er ikke bare å skyte alt og tro det skal dø om du skyter lenge nok i dette spillet :D

Lenke til kommentar

jeg har en t46 hvordan bruker jeg den mest efektivt?

Kjør rundt og skyt på fienden. :p

 

Men seriøst, på den tieren har de fleste tanks papirarmor. Prøv å ikke stå midt i åpent landskap og skyt på ting, da blir du fort skutt i filler. Hold deg litt i bakkant og la andre ta skuddene.

Lenke til kommentar

Flotte greier. For et par dager siden researcha og kjøpte jeg IS-4 og nå fikk jeg nettopp tak i GW Panther på salg. Så langt er det den beste SPG-en jeg har spilt siden SU-26, samt T57-en jeg hadde 200 kamper med i betaen. :p

 

Ang. pengetjening med non-premiumtank, er jeg så langt mest fornøyd med AMX 13 75. Fantastisk sak til å tjene XP og cash.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...