Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

Alltid camo som første skill på mediums (E 50, T54E1, og Matilda er unntakene,) det er en massiv fordel for vision control, sixth sense ASAP, og view range-økende skills bør få prioritet etter camo. I de tilfellene du får en skadet modul i en medium må du enten reparere ASAP for å redde deg selv eller så har du tid til å stikke av.

 

 

Optics er også noe du bør ha på alle mediums, igjen for å ha bedre vision control. Enkelte kinesermediums er unntaket her ettersom de har så utrolig lang aimtime.

 

Hva mener du med vision økende skills? Situational awareness?

 

Situational awareness, Recon, brothers in arms...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Alltid camo som første skill på mediums (E 50, T54E1, og Matilda er unntakene,) det er en massiv fordel for vision control, sixth sense ASAP, og view range-økende skills bør få prioritet etter camo. I de tilfellene du får en skadet modul i en medium må du enten reparere ASAP for å redde deg selv eller så har du tid til å stikke av.

 

 

Optics er også noe du bør ha på alle mediums, igjen for å ha bedre vision control. Enkelte kinesermediums er unntaket her ettersom de har så utrolig lang aimtime.

 

Hva mener du med vision økende skills? Situational awareness?

 

Situational awareness, Recon, brothers in arms...

 

Herregud, hvordan overså jeg de...

Lenke til kommentar

 

Hva er anbefalte skills på f.eks G.W Panther crew?

Snap Shot, Clutch Breaking, og BiA. Camo er greit å ha, men kommer ikke til å redde deg på mines.

 

Noe egentlig poeng med clutch breaking når vogna har +26°/-26° horisontal travers?

På den annen side så er det ikke noen gode "arty"-skills/perks og velge i, og clutch breaking har god nytteverdi på grille og gutta som kommer tidligere på treet.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er anbefalte skills på f.eks G.W Panther crew?

Snap Shot, Clutch Breaking, og BiA. Camo er greit å ha, men kommer ikke til å redde deg på mines.

 

Noe egentlig poeng med clutch breaking når vogna har +26°/-26° horisontal travers?

På den annen side så er det ikke noen gode "arty"-skills/perks og velge i, og clutch breaking har god nytteverdi på grille og gutta som kommer tidligere på treet.

 

Og de som kommer etter GWPanther, GWTiger P har ikke god gun traverse

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Alltid camo som første skill på mediums (E 50, T54E1, og Matilda er unntakene,) det er en massiv fordel for vision control, sixth sense ASAP, og view range-økende skills bør få prioritet etter camo. I de tilfellene du får en skadet modul i en medium må du enten reparere ASAP for å redde deg selv eller så har du tid til å stikke av.

 

 

Optics er også noe du bør ha på alle mediums, igjen for å ha bedre vision control. Enkelte kinesermediums er unntaket her ettersom de har så utrolig lang aimtime.

 

Hva mener du med vision økende skills? Situational awareness?

 

Situational awareness, Recon, brothers in arms...

 

Synes det er greit å bruke mer spesifikke crewskills enn BIA på meds, tar det ofte når jeg begynner på 4.skill og retrainer for å få på BIA. Camo er et must på de som har noenlunde camo til å begynne med, samt vision og gunneryskills(smooth ride, snap shot osv) repair er også greit.

Lenke til kommentar

 

 

 

Alltid camo som første skill på mediums (E 50, T54E1, og Matilda er unntakene,) det er en massiv fordel for vision control, sixth sense ASAP, og view range-økende skills bør få prioritet etter camo. I de tilfellene du får en skadet modul i en medium må du enten reparere ASAP for å redde deg selv eller så har du tid til å stikke av.

 

 

Optics er også noe du bør ha på alle mediums, igjen for å ha bedre vision control. Enkelte kinesermediums er unntaket her ettersom de har så utrolig lang aimtime.

 

Hva mener du med vision økende skills? Situational awareness?

 

Situational awareness, Recon, brothers in arms...

 

Synes det er greit å bruke mer spesifikke crewskills enn BIA på meds, tar det ofte når jeg begynner på 4.skill og retrainer for å få på BIA. Camo er et must på de som har noenlunde camo til å begynne med, samt vision og gunneryskills(smooth ride, snap shot osv) repair er også greit.

 

Er helt enig i at det er lite vits i før du har nådd fjerde skill ja:

Commander må nemlig ha 100% sixth sense og camo-skill før det er vits med BiA, og det krever at han har begynt på fjerde skill for å ha Sixth Sense, 100% camo, og BiA aktivt.

Gunner vil du ofte ha snap shot på for å redusere dispersion under bevegelse av tårn, ellers er det ikke dumt å ta designated target heller.

Driver vil du nesten alltid ha clutch braking og/eller terrain resistance før BiA. Smooth Ride er i min mening litt bortkastet ettersom det kun reduserer bloom når tanken beveger seg frem eller tilbake (ikke traverse,) og 2/3 skudd er uansett rett frem takket være 8.6

Radiomann har kun en god skill: situational awareness, denne gir mer vision enn BiA, men når det er ingen andre gode skills på han...

Laderen har samme problem som radiomannen: safe stowage er den eneste brukbare av de tre perksene, Intuition er sjansespill som generelt er meningsløst, mens adrenaline rush får du bruk for i maksimalt 1 av 100 kamper.

 

Når jeg sier at smooth ride er litt bortkastet på mediums, så mener jeg ikke at det er bortkastet på alle mediums, kinesermediums på høyere tiere har ofte såpass lang reload at enhver skill som kan minske aimtime er nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...