Gå til innhold

Anbefal et abonnement for mitt bruk!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har i dag Telenor SuperPluss sammen med en SMS-pakke som gir meg 2000SMS i måneden for 199kr. Totalt har jeg altså en fast mobilregning på 328kr, så kommer bruken i tillegg. Ganske dyrt.

 

Bindingstiden min til dette abonnementet går ut 15.06.2011. Jeg er drittlei mobilen min, og vil i den anledning skaffe en ny mobil med nytt abonnement så fort som mulig.

 

Kan noen her anbefale meg ett abonnement? Jeg syns det hadde vært greit med et abonnement som inkluderer x antall gratis SMS, ringeminutter, MB data osv. Noe i samme gate som djuice All In 1. Jeg vil holde prisen på mindre enn 400kr i måneden, og det skal da dekke både fast månedspris og bruk.

 

Jeg ringer ikke så mye med telefonen, men sender kanskje rundt 500 SMS i måneden, og vil ha tilgang til mye bruk av data uten at jeg skal ruinere meg på dette.

 

Jeg skal samtidig kjøpe ny telefon tenkte jeg, så det hadde vært bra med noen forslag på abonnementer som er greie å kjøpe med nytelefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis Telenor, men det skal være et abonnement jeg kan kjøpe sammen med en mobil.

 

Hva med Tele2 Champion Mega? Har ikke hørt Mega-betegnelsen i Champion-abonnement før, hva går dette ut på? Fant ikke noe info da jeg søkte det opp.

 

Edit: Fant ut av det med Mega. 100MB inkludert per måned.. Latterlig. :p

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...