Gå til innhold

– WP7 blir nummer to innen 2015  


Anbefalte innlegg

Microsoft har nok erfaring i gamet til å lage alt grunnleggende som trengs til et OS før de lanserer det. Planned obsolescence, anyone?

Microsoft har nok erfaring i gamet til å vite at det er en idiotisk taktikk (ref "Windows Vista").

Hva skulle de tjene på det? De må jo konkurrere NÅ før det er for sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amerikanske analytikere er så grønnj*vlig nesebeskuende at jeg blir helt kvalm. Blackberry fins ikke noen plasser i verden foruten USA, og som nevnt i tråden er det hatten av om de overlever til 2015. Microsoft kunne spilt xbox-esset sitt og tatt store andeler, men nå har Sony Ericsson kommet dem i forkjøpet.

 

Når Steve Jobs gir seg eller dør av stress, vil også Apple dø sakte tror jeg (akkurat som sist gang han var ute av selskapet). Jeg tror han gir seg før 2015, men det blir for sent til at det har noe å si for prosentene.

 

Jeg tror at innen 2015 vil statistikken være slik:

 

Android: 55%

iOS: 20%

Windows: 10%

Blackberry: 5%

Facebook OS: 5%

Andre: 5%

 

Flame i vei :)

Lenke til kommentar

iOS blir det nye symbian eller windows 6.5 :no:

mens android og wp7 raser ifra :D

Neppe. Tipper iOS kommer til å fortsette med omtrent samme volum som i dag. Tipper iOS fortsatt kommer til å dominere i high-end markedet (det er her mesteparten av pengene ligger). Apple har aldri vist spesiell interesse for billige produkter, og iOS kommer nok derfor til å fortsette å være et nisjeprodukt.

 

Ellers har jeg også tro på at WP7 kan bli nummer to etter Android.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1301949280' post='17178231']

iOS blir det nye symbian eller windows 6.5 :no:

mens android og wp7 raser ifra :D

Neppe. Tipper iOS kommer til å fortsette med omtrent samme volum som i dag. Tipper iOS fortsatt kommer til å dominere i high-end markedet (det er her mesteparten av pengene ligger). Apple har aldri vist spesiell interesse for billige produkter, og iOS kommer nok derfor til å fortsette å være et nisjeprodukt.

 

Ellers har jeg også tro på at WP7 kan bli nummer to etter Android.

Tenkte mest på i forhold til funkjsoner..har jo stått litt stille i iOS siden det kom..men, det kommer vel en ny revolusjon i iPoone 5 kanskje widgets eller mulighet til å laste ned mere enn 20 mb på mobil nett :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...