Gå til innhold

Minecraft bruker kan bli HACKET enkelt?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte Minecraft for en stund siden. Jeg begynte å tenke på sikkerhet, da fikk jeg fram at Minecraft bruker'n kan bli hacked enkelt. Hva om jeg får et Keylogger, eller Stealer virus på PCen, f.eks når jeg logger inn på minecraft vil passordet og brukernavnet bli logget og det vil sendes ut til det stor nettet. Så, da tenkte jeg at jeg bare kunne merke "Husk passord/brukrnavn", men da kom jeg på at hva om jeg får en såkalt "Stealer" på PCen som lagrer passord, passord som allerede er lagret/husket på PCen.

 

Hva om MSNen min blir hacka, ved at en keylogger/dtealer/virus kommer på pcen min. Da er hele minecraft bruker'n borte. Hvorfor kan ikke Mojang(eirne av minecraft) lage et system sånn at dette ikke er mulig..F.eks lage CD. Det er dette som gjør at jeg får frysninger.

 

Jeg laster ned ting ofte, derfor får jeg opp virus veldig ofte også. Jeg kjøpte derfor AVG anti virus pro, jeg har merka idet siste at jeg har fått masse virus. Fått opp Popup fordi jeg har fått virus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen hacker minecraft brukeren din, sender du en mail til notch og får den igjen. Burde ikke være noe problem.

 

Og siden du allerede vet årsaken til hvordan du får så mange virus, vet du at du gjør noe dumt. Da kan du bare slutte, ikke noe stort problem

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De kan da vel resette passordet ditt. Bør ikke være noe problem hvis du kommuniserer over en mailadresse som er tilknyttet din brukerkonto på minecraft.

 

Har du tenkt å opprette en tilsvarende tråd for alle de 457 931 programmene, spillene og nettstedene som er sårbare for hackermetoden 'Spionere på innloggingen'?

Lenke til kommentar

Kva om huset mitt brenn ned, og PC-en med Minecraft installert på forsvinner i brannen? Og eg har gløymt passordet mitt, og e-posten min er overtatt av russiske militære? Då vil eg aldri ha moglegheit til å spele Minecraft på ein stund!

 

Kvifor leverer ikkje Notch brannsløkkingsapparat med Minecraft?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kva om huset mitt brenn ned, og PC-en med Minecraft installert på forsvinner i brannen? Og eg har gløymt passordet mitt, og e-posten min er overtatt av russiske militære? Då vil eg aldri ha moglegheit til å spele Minecraft på ein stund!

 

Kvifor leverer ikkje Notch brannsløkkingsapparat med Minecraft?

 

Du kan jo alltids kjøpe spillet på nytt.. eller stjele tilbake PC'en. Vi snakker jo om russere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...