Gå til innhold

Bølger på skjermen


Deidei

Anbefalte innlegg

Har lest om dette probemet før på forumet, men fant ikke emnet, iallefall, her er problemet:

Når jeg spiller kan det av og til komme bølger på skjermen, dette går tydeligst fram i cs, har hendt av og til før, men har ikke brydd meg om det. Det kan også skje i UT2003 og Splinter Cell osv, men ikke i WC3. Jeg har skrudd v sync av og bruker refreshforce, kjører 1024x768 i 100 hz til vanlig. Det var noe galt med det første radeon kortet mitt, så i dag fikkk jeg et nytt, bølgene kom med det gamle kortet også, men har ikke prøvd cs med det gamle. Jeg vet at det er et vanlig problem med ati kort, så jeg tviler på at det er noe feil med kortet. Hva kan jeg gjøre?

 

P.S tror ikke det er noe galt med skjermen, virket fint med et gf2mx kort.

Håper noen kan hjelpe meg, spiller en del cs, men som sagt, så er det mest der, kommer ikke så ofte i andre spill, :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva skjerm har du?

 

Jeg har en Hitachi CM721F og jeg får noen bølger/striper oppe på skjermen ved 1024*768 (bare ved 100hz?)

 

Jeg har en Fujitsu x191. V sync hjalp ikke noe særlig. Skal prøve å slå av tven ved siden av, høytalerne affekterer ikke skjermen, prøvde å slå dem av....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...