Gå til innhold

Mista homtail-kontoen min

Abigor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kan ikke lenger logge meg på homtail-kontoen min jeg har hatt i ca 10 år! Hva faen gjør jeg nå?

For noen uker siden la jeg merke til at ikke lenger ble logget inn på msn. Etter en stund sjekket jeg problemet, og det var at jeg ikke engang kunne logge meg inn på hotmail. Kontoen var blokkert på grunn av mistenkelig aktivitet. Tidligere har det blitt sendt store mengder søppel uten min viten og vilje. Jeg kunne ikke se posten i utboksen, men jeg fikk indikasjon ved at jeg kunne få 10-20 brev i retur på grunn av at det ble sendt søppel til kontoer i kontaktlisten min som ikke lenger er ibruk,

Idag kan jeg ikke sjekke mail som er knyttet til steam, forumet her, alle nettbutikker jeg noen sinne har handlet på osv. Dessuten har jeg mange kontakter i msn fra andre verdensdeler som jeg ikke har sjangs til å få kontakt med igjen. Jeg kan ikke spille spillene mine som krever Windows Live, slik som tidligere DoW 2, GTA IV osv.

Så er jeg forbannet på homtail customer service også, fordi de ikke har noen måte jeg kan kontakte dem på, annet enn å opprette et idiotisk forum som de aldri tar seg bryet med å svare i.

Så hva kan jeg gjøre? Og hvilken epost kan fungere som erstatning? Finnes det noen man virkelig kan stole på? For hotmail er søppel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker for respons. Jeg har klikka meg rundt på den hotmail service siden i noen timer flere dager nå. Får ikke noe hjelp der, siden er særdeles dårlig bygd opp.

Har ikke mulighet til å resette passord. Av en eller annen merkelig grunn kan jeg ikke validere at jeg er eieren med min pc.

Jeg fikk svar fra service avdelingen på det forumet jeg lagde på siden deres, da sa de bare noe slikt som at de ikke kunne stole på at jeg var den jeg hevdet jeg var. Etter å ha klikket febrilsk rundt på siden der, klarte jeg å opprette forumet på nytt, og det slettet det gamle.

Faen så lei jeg er av det. Forbannet være at jeg har mistet ALLE kontaktene mine.

Bare lukt på dette: Windows Live Solutions Center

Lukter rumpe lang vei.

Endret av Abigor
Skrevet

Jeg mistet hotmailen min for en god stund siden, jeg kontaktet microsof via det privatforumet du klarte og lage, jeg husker jeg lese at det skal ta minst 48 timer før du får et svar. Det kan variere etter som det kanskje er mange som har sendt inn til support. Jeg hadde derimot veldig uflaks og endte opp å sitte og vente i ca en måned, til slutt fikk jeg endelig et svar der de spurte om diverse informasjon for å bevise at jeg var eieren av kontoen.

Hvis du får det svaret så burde du prøve å få kontakt med f.eks venner du har sendt mail til og de har sendt til deg og be dem ta screenshot av mailene som er sendt og fått. Og så legger du bilde som vedlegg. Husk å utfylle svarene med så mye informasjon som mulig, de er relativt strenge når de gjelder dette.

Det var ikke så veldig lett men det funket til sist, bare smør deg inn med tålmodighet og vent det ordner seg sikkert til slutt. :)

Skrevet

Takker, det var godt å høre. Har ikke fått så mye mail fra venner i det siste, og jeg husker nesten ingenting av slik informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...