Carlgutt Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg satt og så på Elephant å oppdaget at han ene fyren ikke svelger spyttet i munnen. Dette irriterer meg noe helt sinnssykt. Er det bare meg som synes at det er utrolig ekkelt? Har sett et par andre gjøre det selv i virkeligheten, hva er greia med det egentlig? Er det sånn de bare glemmer å svelger, eller at munnen er formet sånn at det renner ut? Klarer ikke å tenke på noe annet når jeg legger merke til det. Får helt tvangstanker i hode "Svelg, svelg, svelg, SVELG, SVELG,SVELLLGGG!!!" Bilder (støtende): Endret 21. mars 2011 av Carlgutt
OlafG Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 HØØØØØØØØØØØØØØØØØYYY! Pass på hva du skriver i emnefeltet! 6
chri-ot Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Hehe, kom inn her av heelt andre grunner Da er vi 2 2
Makri Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Hehe, kom inn her av heelt andre grunner Da er vi 2 Da er vi 3 2
cowboy bob Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Uffda jeg rakk ikke å se tråden før du endret tittel. 2
Chad Thundercock Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Helt klart at noen er bedre svelgere enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå